Skip to main content
Beantwoord

XS4ALL e-mailadres overzetten naar ander abonnement

• July 7, 2026
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Mijn dochter heeft al zo'n 15 jaar een xs4all mailadres dat onder mij en mijn (nu) KPN abo hangt. Ze woont allang zelfstandig en heeft ook een KPN abo. Kan dat mailadres naar haarzelf worden overgezet? Zodat ze het zelf beheert? Ik ben benieuwd en hoop echt dat dit mogelijk is.

groet, Margreeth van Dijk 

Beste antwoord door WMG-N

​@MargreethvD 

Beste ​@MargreethvD dat kan inderdaad, houd jouw contractnummer en haar contractnummer bij de hand. KPN kan het dan binnen 24 uur  voor je omzetten zonder verlies van gegevens.

Bij mij toevallig vandaag iets soortgelijks succesvol afgerond door KPN.

Maak een zogenaamde terugbelafspraak Dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat het jou uitkomt.  Zorg dat je alle gegevens bij de hand hebt. Een medewerker van de KPN zorgt dat de verplaatsing in gang wordt gezet. Maar dit JIJ doen omdat het emailadres aan jouw abonnement hangt.

Admin: bericht aangepast i.v.m. volledigheid

5 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • July 7, 2026

Beste ​@MargreethvD dat kan inderdaad, houd jouw contractnummer en haar contractnummer bij de hand en bel met 0800 0402 morgen weer vanaf 08u00, zeg ‘ik wil een medewerker spreken’.

KPN kan het dan binnen 24 uur  voor je omzetten zonder verlies van gegevens.

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 7, 2026

​@MargreethvD 

Beste ​@MargreethvD dat kan inderdaad, houd jouw contractnummer en haar contractnummer bij de hand. KPN kan het dan binnen 24 uur  voor je omzetten zonder verlies van gegevens.

Maak een zogenaamde terugbelafspraak Dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat het jou uitkomt.  Zorg dat je alle gegevens bij de hand hebt. Een medewerker van de KPN zorgt dat de verplaatsing in gang wordt gezet. Maar dit JIJ doen omdat het emailadres aan jouw abonnement hangt.

Admin: bericht aangepast i.v.m. volledigheid

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 7, 2026

Super, dank jullie wel

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Welkom terug op de community ​@MargreethvD! Leuk dat je ons weer gevonden hebt om je vraag te stellen 😊

Ik zie dat de anderen hier je al uit hebben gelegd dat onze klantenservice een ‘verhuizing’ van haar mailbox in gang kan zetten, en hoop dat dit snel geregeld zal zijn!

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 9, 2026

dankÂ