Skip to main content

Ik ben een xs4all client en heb een emailadres voor mezelf en een aparte voor huisgenoten. Die toegang hebben tot hun weebmail van xs4all met een eigen gebruikersnaam en wachtwoord.

In mijn account van KPN zie ik echter alleen mijn eigen emailadres van xs4all en niet die van mijn huisgenoot. Het is mij niet duidelijk of @xs4all mailadressen blijven bestaan of dat ik ze ooit moet overzetten?  En zet ik ze over worden deze dan gekoppeld?

Waar regel ik dat?

 

Kijk even wat je hier ziet staan (achter het hoofdemail adres staan met het pijltje de synoniemen) 
https://email.kpn.com/


Hoi Dommeke, dank je. Ik zie via jouw link dat  xs4all nu kpn.mail is voor de andere accounts.  Ik hoef dus verder niets te doen, omdat het allemaal gekoppeld is? Net als mijn webmail xs4all, die nu kpn is/heet.?

Groet, Esther


Hoi @EsjeM en welkom hier op ons forum :)

Ik zie dat @dommeke je al op weg heeft proberen te helpen! Om heel eerlijk te zijn, durf ik je niet precies te zeggen hoe dit zit. Het beste zou je dan even contact op kunnen nemen met de helpdesk van XS4ALL (nog steeds bereikbaar) op het nummer 020 398 76 66. Ik weet zeker dat zij jou van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien!


@EsjeM 

Hebben jullie al een (email-)bericht gehad dat jullie overgezet zijn naar KPN ?

Als jullie worden overgezet naar KPN krijg je een nieuw KPN account ( xxxx@kpnmail.nl ) en daar worden jullie bestaande emailadressen aan gehangen.

Een goede test is ook het volgende: log eens in bij de KPN webmail. Als dat lukt ben je inderdaad overgezet.


@EsjeM

Hebben jullie al een (email-)bericht gehad dat jullie overgezet zijn naar KPN ?

Als jullie worden overgezet naar KPN krijg je een nieuw KPN account ( xxxx@kpnmail.nl ) en daar worden jullie bestaande emailadressen aan gehangen.

Een goede test is ook het volgende: log eens in bij de KPN webmail. Als dat lukt ben je inderdaad overgezet.

Dankjewel voor deze goede toevoeging @Willy22 :)
Ik weet hier te weinig vanaf dus dit soort informatie is altijd welkom! 


Hartelijk dank allen,

 

Ja , ik ben overgezet en de xs4all adressen zijn gekoppeld aan de @kpn.mail. Inloggen verloopt ook prima.

Ik hoef mijn @xsall.nl mailadressen dus niet te wijzigen.

 

Dank!\

EsjeM


Hartelijk dank allen,

 

Ja , ik ben overgezet en de xs4all adressen zijn gekoppeld aan de @kpn.mail. Inloggen verloopt ook prima.

Ik hoef mijn @xsall.nl mailadressen dus niet te wijzigen.

 

Dank!\

EsjeM

Heel fijn om te lezen en ook bedankt dat je nog even laat weten dat alles nu duidelijk is @EsjeM :)