Skip to main content

Ik heb een hele tijd een abonnement bij XS4all gehad met bijbehorende emailadressen. Na vorig jaar overgestapt te zijn naar Solcon is dat omgezet in een (1e jaar gratis) e-mail only pakket.

Inmiddels heb ik weer een abonnement bij KPN en ik wil voorkomen dat ik straks moet gaan betalen voor de mailadressen. Kunnen deze onder mijn “nieuwe” klantnummer gehangen worden? Ik heb ze in mijn profiel ingevuld. Ik ga er vanuit dat mijn mail gewoon bewaard blijft bij deze overgang?

Hoi @McMurdyy, welkom terug bij KPN! Ik zie dat je al een hoop gegevens op je forumprofiel hebt staan, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN nog aan toe kunnen voegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik voor je kijken of ik het in gang kan zetten.


@Jasper heb ik erbij gezet!


Maak voor de zekerheid wel gewoon een backup van uw mail.


Dank je @McMurdyy, ik heb het verzoek gedaan om de mailboxen te verplaatsen. Zodra dat gelukt is krijg je een sms'je die dat aan je bevestigd.


Hey @McMurdyy, zoals ik het hier zie zijn de adressen inmiddels overgezet, klopt dat? Want dan kunnen we gaan zorgen dat het e-mail only abonnement ook nog even stopgezet wordt :)


Hey @McMurdyy, zoals ik het hier zie zijn de adressen inmiddels overgezet, klopt dat? Want dan kunnen we gaan zorgen dat het e-mail only abonnement ook nog even stopgezet wordt :)

 

@Erik_ Zo te zien is het inderdaad gelukt. (Ik kan ze in ieder geval nu in mijnkpn zien) :) 

 


Hey @McMurdyy, zoals ik het hier zie zijn de adressen inmiddels overgezet, klopt dat? Want dan kunnen we gaan zorgen dat het e-mail only abonnement ook nog even stopgezet wordt :)

 

@Erik_ Zo te zien is het inderdaad gelukt. (Ik kan ze in ieder geval nu in mijnkpn zien) :) 

 

 

Top! Dan ga ik hier regelen dat het nu lege e-mail only abonnement ook administratief beëindigd wordt. Merk je inhoudelijk niets van, je krijgt hooguit een bevestiging per e-mail.