Skip to main content

Hoe kan het toch dat na de overgang van xs4all door KPN allerlei problemen optreden mat de mail accounts. Omdat ik voor zaken op Bonaire moet zijn, ik betaalde diensten heb in het andere Nederland, ik daar voor VPN moet gebruiken omdat die organisaties niet begrijpen dat Bonaire Nederland is, ik vervolgens door KPN geen email meer kan ontvangen of verzenden. Zonder een waarschuwing!!! Na voor de tweede keer een uur bellen ( heel kostbaar) Weerd mij weer het verhaal verteld van dat het systeem von’s ziet als gevaarlijk. Maar dat het wel onjuist is dat ik geen email heb ontvangen met de waarschuwing en verzoek wachtwaard te wijzigen. Telbo Bonairian Tel Company wordt door het systeem van KPN ook als onbetrouwbaar gezien. Hoezo?

Tenslotte het lukte niet eens om een ander adres op te geven ivm verhuizing. Ondanks een brief, KvK gegevens. Nee hoor KPN weet blijkbaar niet hoe het een adreswijziging in de systemen moet door voeren. Ongelooflijk!!!!!

Hoi @Berssenbrugge . Welkom op het forum.

De vermoedelijke verklaring hiervoor is dat het systeem van KPN controleert vanaf welke locatie er ingelogd wordt.  Als die locatie telkens wisselt (VPN) kan dat op misbruik van jouw account lijken.  Je logt in via de webmail?

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

 


Dear Erwin To explain briefly. Indeed the system decided me to block because if you are on Bonaire you only can log in services such as NPO or Ziggo while using VPN. Even you pay contributions. This happens while you haven’t logged of your mail completely.
 

However, it never happened when it was xs4all. For many years. It would have been customer service when a warning was given at forehand to check. But no.
 

Also to try change your address because you have moved is impossible at KPN. Even with help of great people at xs4all, it still is not corrected in the KPN system. So who is to blame? KPN I would say. Not the people but the system, so the management who is responsible for the correct integration after an acquisition.

Enjoy your day