Hallo,
Ik gebruik de webinterface om mijn e-mails af te handelen. Sinds de transitie van XS4ALL naar KPN kan ik echter niet vinden waar ik mijn zendende e-mail aliassen kan instellen.
Mijn situatie: Ik heb een domein (mijneigendomeintje.nl). Ik heb geen mailfunctionaliteit onder dit domein, maar ik kan daar aliassen aanmaken die direct alle mail doorsturen. Dus ik kan bijvoorbeeld een e-mail alias aanmaken als ikke@mijneigendomeintje.nl die alle mail doorstuurt naar mijn xs4all-adres (dus bv. naar kke@xs4all.nl).
Voorheen, bij XS4ALL, kon ik in de webmailclient gewoon een alias als zender (en reply-to) opgeven, waarmee het leek alsof ik echt vanaf ikke@mijneigendomeintje.nl mail ontving en verstuurde. Ik kan die instelling niet meer vinden. Kan iemand mij op weg helpen?
In de huidige situatie lijkt het alsof ik alleen aliassen voor e-mail-adressen kan maken voor mijn bestaande e-mail adressen. Ik heb de stappen op https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm gevolgd, maar helaas, ook daar geen resultaat.
Alvast bedankt voor het meedenken!