Skip to main content

Wat is er gebeurd met de service van kpn ? Ik ga op zoek naar een andere provider denk ik. Heb zenderpakket besteld via de tv ging niet goed daarna een aantal keren klantenservice gebeld na 52 uur nog niet in orde. Kreeg net te horen moet wachten tot 31 dec ??? Belachelijk 

 

@Anna3108 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om je zenderpakket aan te zetten. Zou je voor mij je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe dit zit! 


Waarom krijg ik een mail voor een forum ? Terwijl ik al 8 dagen bel met kpn ? Om een zenderpakket in orde te maken ? Wat heb ik eraan ? En als ik niet afgeblaft word door de medewerkers dan word ik wel continue doorverbonden. Oh ja ook 1x terug gebeld door medewerkster die beloofde vandaag of morgen is het in orde ? Na 4 dagen nog steeds niet hoe kan dit ? Zeer maar ook zeer teleurgesteld je krijgt einde gesprek alleen maar te horen het is over een half uur in orde niet dus. Ook chat of mail helpt totaal niet. Nu mag ik wel maandelijks blijvend betalen terwijl jullie niet de service leveren waar jullie mee adverteren. Heb ik daarom mijn abonnement omgezet ? Zeer maar ook zeer teleurgesteld  bah

 

Admin: verplaatst naar je bestaande topic


@Anna3108 Je ontvangt bericht van het forum omdat je hier een vraag hebt gesteld. En ik je graag wil helpen. Bestaat het probleem op dit moment nog? Zo ja, zou je dan je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is?