Skip to main content

Hallo, wat is het toch moeilijk om fatsoenlijk contact te krijgen met een deskundige van KPN. Gisteren heb ik 7 minuten in de wacht gestaan a 1 euro per minuut, uiteindelijk had ik een jongeman aan de lijn die weer verder moest vragen en vervolgens word het contact verbroken. Ik krijg via SMS 2 linkjes gestuurd die niet werken en dus loopt de irritatie behoorlijk op!!  Nu mijn probleem!  Al jaren heb ik een abonnement via KPN naar volle tevredenheid. Ik heb 3 interactieve KPN TV ontvangers met het Ziggo Pakket erbij voor 15 euro per maand om sport en Formule 1 te kijken. en in de woonkamer een HMB 2260 V2 HDMI.

Geen enkel probleem met de ontvangst, tot 5 december werkte alle zenders inclusief de sportzenders van Ziggo naar behoren.

Zondagavond 6 december wil ik echter in de woonkamer de Formule 1 race bekijken maar blijkt het hele Sportpakket van Ziggo verdwenen te zijn, maar alleen op de HMB 2260 V2 HDMI ontvanger!!

De ontvangst op kantoor met ARRIS 2952 HDMI en op de slaapkamer met MOTOROLLA VIP 1853 HDMI heb ik wel de volledige ontvangst van mijn pakket!

Na moeizaam contact met KPN en zoeken op de KPN website heb ik alles gedaan wat tot een oplossing moet leiden, zelfs het uitzetten van het modem in de kamer en na 1 minuut weer aan om vervolgens bij 10% opstarten de Standby knop in te drukken en navigeren naar Software Verwijderen door de knop 4-5 seconden ingedrukt te houden! Na 30 minuten laden en weer opgestart, kan ik nog steeds kanaal 233 en verder niet ontvangen. Normaal zou Ziggo hier te ontvangen zijn, maar nu heb ik nog steeds geen beeld.

WAT KAN ER AAN DE HAND ZIJN IS MIJN VRAAG??

 

 

Hoi @Dhr van Osch 
 

Hallo, wat is het toch moeilijk om fatsoenlijk contact te krijgen met een deskundige van KPN. Gisteren heb ik 7 minuten in de wacht gestaan a 1 euro per minuut,

Dat kan goedkoper
Bron

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, adviseren we je om ons vanaf je thuislocatie met een mobiele telefoon te bellen. 08000402


Beste Genetic,

Dit is al een prima tip om contact op te nemen met KPN. 

Waarom staat dit nummer niet of niet duidelijk bij contact met KPN zou je zeggen!

In ieder geval bedankt voor de tip en als mijn verdere probleem via dit forum niet opgelost kan worden ga ik bellen met dit nummer.

 

Vriendelijke Groet, Theo.