Skip to main content

lijst personen die geblokkeerd zijn is niet zichtbaar. krijg bericht dat niet wordt ondersteund

Hallo ​@Ria Bruin 

Bedoel je dat je de lijst in KPN webmail niet ziet?

Je kan die lijst met Geblokkeerde verzenders vinden via het radertje rechts bovenin en dan Instellingen onder E-mail:

Als dat bij jou niet lukt kan je dan een afbeelding plaatsen wat je ziet.

Of bedoel je dat je die lijst niet in een mailprogramma kan opvragen, dan graag even aangeven welk programma en versie daarvan je gebruikt, liefst ook met afbeelding wat je ziet.

Komt van outlook af, waar mijn KPN webmail opstaat, Er wordt vermeld dat mijn email niet wordt ondersteund voor geselecteerd account

Blokkeer het in webmail als outlook het niet ondersteunt. Komt het ook niet meer binnen.

http://webmail.kpnmail.nl

Hi ​@Ria Bruin,

Ik zie dat anderen je al uit hebben gelegd dat je dit ook via onze online webmail omgeving kunt regelen 😊 Waarom het niet lukt via Outlook zelf, dat weet ik niet precies, wellicht kan je dit navragen bij Microsoft!

Bedankt voor alle reacties. Via oneline webmail kon ik de geblokkeerde adressen wel zien.

Groetjes,

Ria

Heel fijn dat je het hebt weten te vinden door de tips hier ​@Ria Bruin, bedankt dat je het nog even laat weten 😊

Reageer