Skip to main content

Kan ik mijn Ziggo e-mail adres behouden bij overstap naar KPN. Hoe zeker is dat?
 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Nee @Robemmen , dat kan niet. Ziggo biedt die mogelijkheid niet.

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

bron: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/ziggo-mail


Ik weet bij god niet hoe dat moet .

Moet ik maar Kpn opzeggen dan ben ik het e mail niet kwijt


Hallo @Jorigas, als je weggaat bij Ziggo dan kan je de ziggo e-mailadressen niet meenemen.
KPN (of iedere andere internetprovider) kan die niet overnemen. Dat is technisch onmogelijk.

Als je die adressen niet kan missen, zal je bij Ziggo moeten blijven.


@Jorigas 

Dan moet je aan al jouw emailadressen in jouw email-adresboek een email sturen waarin je zegt dat de mensen naar een ander emailadres moeten mailen.

Je kunt ook bij Ziggo alle email laten doorsturen (in de Ziggo webmail) naar jouw KPN emailadres. Laat dan jouw emailprogramma de email van die Ziggo adressen verplaatsen naar een speciale map in jouw emailprogramma. Dan weet je wie je nog een adreswijziging moet sturen.

Je kunt ook een afwezigheidsmelding aanmaken bij Ziggo waarin je schrijft dat jouw contacten naar een ander (KPN)enailadres moeten mailen.