Skip to main content

waar kan ik zoekfunctie vinden bij kpn webmail

 

 


 


Ik zie dat jij een iets andere weergave gebruikt, dus mogelijk zit het in een instelling.
Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om de zoekfunctie ‘kwijt’ te raken.
Alleen als ik de mappenlijst uit zet (bij Weergave) dan is ook de zoekfunctie uit beeld.

Maar in jouw voorbeeld zie ik de mappenlijst, dus zou je de zoekfunctie ook moeten zien.


@retep9  Uit de help functie:

Daarmee moet het lukken!


@retep9 

Welke browser gebruik je ?


EDGE


@retep9 

Ik zie die zoekfunctie zowel in Edge én Chrome. Iemand anders nog een suggestie ?


@retep9

Wat wel opvalt is dat bij jou het KPN logo links niet wordt getoond , de blauwe header balk en dat de selectie text ook blauw is. 

 

Hier ziet het er zo uit:

 

Browser cache al een keer geleegd?

Als je onder “help” kijkt, welke versie geeft hij dan aan?

  + hier : dinsdag, 30. november 2021 Version 7.10.6  


Wat is dat voor weergave @retep9 ?

Gebruik je wel het nieuwe Edge Chromium? Zo hoort de weergave niet te zijn namelijk. De juiste weergave is volgens het screenshot van @RBxx .

Verder valt het inderdaad op dat het logo van kpn links is 'vervangen’ door het “laden van afbeelding mislukt”-icoon. Zoals @Radioman terecht scherp opmerkt.

Ik krijg jouw (onjuiste) weergave niet gereproduceerd.

Ook mijn advies is om cookies en cache (i.i.g. m.b.t. kpn) eens te schonen.


Hoi @retep9, welkom bij ons op het forum. Dat ziet er inderdaad heel anders uit dan wat de anderen zien. Ik ben net als de rest benieuwd wat er gebeurt als je de meest recent gegeven tips probeert. Kan je dat doen en laten weten of het dan lukt?


het is opgelost. hoe weet ik niet. maar de webpagina ziet eruit zoals eerder iemand aangaf.

 

hartelijk dank voor alle input.

 

grt - peter


Zo dus:

 


Goed om te lezen dat het gelukt is en je weer kunt zoeken @retep9! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂