Skip to main content

In de vorige versie van KPN Webmail kon ik in elke map snel en efficiënt zoeken: op naam, op datum, op onderwerp en ga zo maar door.

In de nieuwe versie is onder de functie "Sorteren” die selectiemogelijkheid zo goed als verdwenen.

Wanneer krijgen wij weer een volwaardige zoekfunctie om te ‘graven’ in onze mappen? 

(Ik voel me met deze nieuwe versie in dit opzicht echt bekocht. De enige vooruitgang zit hem in de vertienvoudiging van de geheugencapaciteit).

 

Met vriendelijke groet,

 

Klaas

 

*Admin: e-mailadres in profiel gezet i.v.m. privacy.

Hallo @klaas maas 

Boven de zgn. Mappenlijst vind je de zoekfunctie. Je kan met meerdere criteria tegelijk zoeken. Als je de mappenlijst en zoekfunctie niet ziet, klik dan eerst op het dubbele pijltje linksonder (groen op de afbeelding hieronder). Dan wordt dit weer zichtbaar.

 


Hi @klaas maas, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat Ruud je al heeft geholpen om te kijken of je het op die manier kan terughalen. Bij wijzigingen worden opties vaak ook even nét op een andere plek gezet. Heb je dit al even bekeken in jouw webmail omgeving? En heb je nu de zoekfunctie dus weer gevonden? 

Ik hoor graag van je!


@klaas maas, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw antwoord inmiddels gevonden?


Ik heb de aanwijzing van Ruud gevolgd en weet nu hoe die zoekfunctie te gebruiken. Alsnog mijn dank voor deze aanwijzing,

 

Klaas Maas


Reageer