Skip to main content
Beantwoord

19 november opgezegd, daarna niets meer ontvangen

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb al een tijd geleden opgezegd 19 november zou binnen 5 dagen bericht krijgen nog steeds niks ontvangen. Geen antwoord op mijn mails krijg standaard bericht dat op elke e-mail ik stuur jullie 14 dagen hebben om te antwoorden en vanuit het buitenland zijn jullie niet te bereiken op een 0800 nr en terugbellen kan ook niet naar een buitenlands nummer, echt belachelijk dit. 

Beste antwoord door Remco van KPN

Goedemorgen ​@tal1983! Welkom op de KPN Community waar we graag even met je meedenken. Heb je al meer duidelijkheid gekregen in deze? Je kan anders inderdaad het nummer gebruiken die Jan stuurt of even een berichtje sturen via via Facebook of X! Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten!

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

Die ai chatbot is helemaal waardeloos die blijft herhalen dat ik een 0800 nr moet bellen, jullie weten al lang dat dat niet werkt vanuit buitenland zoveel mensen die hier al over geklaagd hebben. Als jullie binnen 5 dagen het geregeld hadden zoals jullie gezegd hadden had ik dit probleem nu niet. Het raar dat een abonnement afsluiten binnen een dag geregeld is maar opzeggen je onmogelijk wordt gemaakt. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 1, 2025

Beste ​@tal1983 KPN kun je niet mailen, dus mails die je eventueel verstuurd hebt worden niet beantwoord.

KPN kun je vanuit het buitenland bereiken via +31612001200 tijdens Nederlandse kantooruren, verder via X, Facebook of Instagram 24/7.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Goedemorgen ​@tal1983! Welkom op de KPN Community waar we graag even met je meedenken. Heb je al meer duidelijkheid gekregen in deze? Je kan anders inderdaad het nummer gebruiken die Jan stuurt of even een berichtje sturen via via Facebook of X! Mochten er nog vragen zijn laat het dan weten!