Skip to main content
Vraag

Aanbod aan de deur was niet zoals afgesproken

• May 17, 2026
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

We zijn erg teleurgesteld.

Er kwamen 2 medewerkers van jullie aan de deur met een heel mooi aanbod en dat klonk erg mooi, maar dat bleek het achteraf toch niet te zijn. Het zou gaan om een nieuwe aansluiting en daarin zou ook ESPN  (alle zenders) zitten, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Dan moesten we een ander pakket kiezen met daarin ook een mobiel abonnement, wat er niet bij verteld is. Dus moest ik vanmiddag een voetbalwedstrijd kopen. We kunnen wel alle wedstrijden kijken, maar dan willen jullie ook, dat er een mobiel abonnement  jullie kant op komt, ook dat is ons niet verteld. Belachelijk en dat is nog niet alles, ik ben ook nog een zender kwijt, waar ik heel graag naar keek.

Ik neem aan, dat jullie snappen, dat we teleurgesteld zijn.

Dit wil ik even kwijt aan 

Gr,

H. Oonk

3 reacties

mrGanesha
Slimmerik
  • May 17, 2026

Je moet ook niets aan de deur kopen. Colporteurs liegen (bijna) altijd. Als je iets wilt kopen; verdiep je in de materie en ga niet af op wat een verkoper je vertelt, die zal nooit de nadelen aan je melden.

Niet voor niets luidt het Oudhollandse spreekwoord: "Aan de deur wordt niet gekocht"

Wellicht voor jou een beetje mosterd na de maaltijd...😡

Dennisk76
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 17, 2026

We zijn erg teleurgesteld.

Er kwamen 2 medewerkers van jullie aan de deur met een heel mooi aanbod en dat klonk erg mooi, maar dat bleek het achteraf toch niet te zijn. Het zou gaan om een nieuwe aansluiting en daarin zou ook ESPN  (alle zenders) zitten, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Dan moesten we een ander pakket kiezen met daarin ook een mobiel abonnement, wat er niet bij verteld is. Dus moest ik vanmiddag een voetbalwedstrijd kopen. We kunnen wel alle wedstrijden kijken, maar dan willen jullie ook, dat er een mobiel abonnement  jullie kant op komt, ook dat is ons niet verteld. Belachelijk en dat is nog niet alles, ik ben ook nog een zender kwijt, waar ik heel graag naar keek.

Ik neem aan, dat jullie snappen, dat we teleurgesteld zijn.

Dit wil ik even kwijt aan 

Gr,

H. Oonk

Als het goed is heb je een e-mail gehad of krijg je die nog over aangepaste algemene voorwaarden. Wanneer je deze hebt ontvangen kun je overstappen naar een andere provider of een nieuw contract afsluiten voor het internet. Voor dit laatste zul je wel even naar de klantenservice moeten bellen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 19, 2026

Goedemiddag ​@Herman Oonk , bedankt voorjouw bericht en welkom ook hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk wel een stuk minder 😔

Kan me je teleurstelling oprecht goed voorstellen en dit is natuurlijk ook zeker niet iets wat we als KPN willen zien, in tegendeel zelfs! Het spijt me dan ook oprecht dat je niet volledig bent geïnformeerd over de veranderingen die bij deze overstap komen kijken. Kortom, je teleurstelling is terecht en ook zeker begrijpelijk. We nemen dit soort signalen natuurlijk uiterst serieus al begrijp ik ook dat jij daar nu niks meer voor koopt. Wat je nog zou kunnen doen, is hier een klacht over indienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken.