Skip to main content

Ik. Heb een super aanbod gekregen van Ziggo, en overweeg om dit te doen.

we hebben nog wel eens dat beeld blijft hangen met kpn. En hun zijn stuk goedkoper. Dus wat kunt u voor ons betekenen??

Ik kan mezelf voorstellen dat je benieuwd bent of KPN je ook iets kan bieden. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een passend aanbod.

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. Nee heb je, ja kun je krijgen! 

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Hallo ​@Antoinette24 ,

Tegen een stunt-aanbod voor alleen nieuwe klanten kan KPN nooit op. KPN heeft ook van dit soort acties voor nieuwe klanten. Elk jaar van provider wisselen is het goedkoopste, maar dan heb je ook steeds een hoop gedoe. 

Wat kan wel bij KPN? 

Je kunt (mits contractvrij) overstappen op KPN TV+ door jouw abonnement te verlengen. Daarmee wordt jouw abonnement waarschijnlijk goedkoper. 

Dat verlengen kan via internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan dus wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Hoi ​@Antoinette24. Welkom op de community! Ik zie dat je inmiddels al een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Helaas kunnen wij jou via deze weg niet verder helpen hierin. Je kan hiervoor ook een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, dan bellen we je terug op het moment dat het jou goed uitkomt. 

Reageer