Skip to main content
Vraag

Aanbod van KPN om overstap naar Ziggo te voorkomen

• March 9, 2026
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Maar een aanbod van 600 euro korting (Ziggo) en 150 korting (KPN) is wel heel veel verschil. Dus niet over stappen is lastig. 

Daarnaast binnen mijn contract een verhoging van mijn mobiel abonnement, maakt je niet blij. 

Waarom niet een nieuwe vaste prijs (70 en 25 euro) voor 24 mnd en (tijdelijk) een extra (sport) pakket ofzo, hoef ik niet lang na te denken. 

Kom op maak het echt leuk bij KPN.!! 

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 9, 2026

Beste ​@deAndereJohan kijk in de verlengshop wat KPN te bieden heeft.

Toen je klant werd bij KPN heb je toentertijd waarschijnlijk ook al een korting of cadeau gehad, dat blijft KPN natuurlijk niet doen, want dan wordt het een sigaar uit eigen doos.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2026

Beste JanD,

Ik ben niet van de cadeau, ja ik heb een korting gehad, maar zoals ik hierboven al heb aangegeven verwacht ik geen super aanbieding, maar gewoon een gebaar om te blijven, want dat is wat ik wil. Maar het gat van 600 & 150 vind ik groot ook omdat ik een basis TV pakket gebruik en het voordeel heb van TV Plus waarvan ik nog nooit een programma gekeken heb maar waar ik niets mee kan. 

Dus ja ik begrijp je opmerking, maar hoop dat KPN me even over de streep wil trekken. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 9, 2026

maar hoop dat KPN me even over de streep wil trekken. 

Nogmaals ​@deAndereJohan even in de verlengshop kijken als je contractvrij bent.

Heb je nog een Hussel-abo kun je beter je abo aanpassen naar TV+, dan ben je veelal goedkoper uit.

Heb je al een TV+ abo en ben je (bijna) contractvrij, dan is de verlengshop het juiste adres.

Dit forum is voor en door klanten en geen helpdesk van KPN, hier kunnen dus ook geen aanbiedingen gedaan worden.

Heb je een KPN-winkel in jouw woonplaats, dan kun je daar in alle rust ook bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 9, 2026

Verkeerd begrepen Jan. 

Zal de vraag even verwijderen als dat kan. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 9, 2026

Verkeerd begrepen Jan. 

Zal de vraag even verwijderen als dat kan. 

Dat is niet nodig, verstoort alleen maar de vraag- en antwoord routine. ​@deAndereJohan