Skip to main content
Beantwoord

Aankoopbon abonnement nodig, waar vind ik die?

• April 28, 2022
  • 9 reacties
  • 88 keer bekeken

Hello,

Ik heb een aankoop bon nodig van mijn abonament.  Die kan ik nergens vinden . Kunt u mij daar in helpen ?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Matylda, bij jouw contract zit als laatste bijgevoegd de aankoopbon van jouw toestel. Ik heb je een kopie van het contract per e-mail opgestuurd met daarbij dus ook de aankoopbon. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 28, 2022

Hallo @Matylda 

Daarvoor kan je inloggen in Mijn Bestelling (kpn.com) 
Gebruik daarvoor het Bestelnummer (staat in de bevestigingsmail) samen met jouw postcode.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2022

Ik kan hem niet vinden daar 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2022

Ik bel met klantenservice willen ze mij die niet geven

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 29, 2022

Hallo @Matylda , was het een online bestelling? Dan zou het in Mijn Bestelling moeten staan.
Misschien kan een KPN moderator je helpen. Plaats daarvoor je gegevens in het Forum profiel.
De velden met (Privé) erachter zijn alleen zichtbaar voor KPN.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 29, 2022

Ja dat was wel online besteling die kan ik ook nergens vinden . Ik hoop dat wel iemand kan minn helpen en mijn aankoop bon sturen 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Matylda, bij jouw contract zit als laatste bijgevoegd de aankoopbon van jouw toestel. Ik heb je een kopie van het contract per e-mail opgestuurd met daarbij dus ook de aankoopbon. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2022

Zou die aankoopbon dan niet ook in Mijn Bestelling als bijlage in het contract moeten staan?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zou die aankoopbon dan niet ook in Mijn Bestelling als bijlage in het contract moeten staan?

Dat zou moeten inderdaad. Topicstarter geeft aan het daar niet te kunnen vinden, dan ben ik de beroerdste niet om het even na te sturen. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2022

Uiteraard 👍, maar ik check graag of mijn suggestie(s) juist zijn 😎.