Skip to main content
Beantwoord

Aanleg van glasvezel bij mij thuis laat op zich wachten, verschoven van november naar juli 2026

• November 26, 2025
  • 32 reacties
  • 314 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 16, 2026

En ja hoor, ik ben vandaag weer gebeld, en er werd mij verteld dat er onterecht een installatie pakket zou worden opgestuurd, omdat de KPN monteur het (na 3 weken) nog niet afgemeld heeft. Hiervoor moet weer opnieuw een ticket worden gemaakt, en dit kan wel weer een paar werkdagen duren. Het is echt een comedy show. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 25, 2026

En de show must go on. Ja vandaag weer gebeld met de vraag of er een monteur langs was geweest, toch haast niet te geloven he. Ze leveren niet alleen verkeerde tv's bij aanbiedingen, maar ook de communicatie is ver te zoeken bij KPN. Nu is het op 30 April weer wachten op de volgende datum. Raar dat het geen 1 April is 

Bereid je installatie alvast voor, laat me niet lachen:-)

En dan wil je wachten met aansluiten... pffff

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 28, 2026

En weer opgebeld, ja echt waar of er een monteur is langs geweest. 

Na weer mijn verhaal gedaan te hebben was er een storing in mijn glasvezel lijn en moet er een monteur komen. Nou die komt Dinsdag 31 maart. 

We wachten maar weer even af...

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Monteur is geweest, en de KPN comedyshow must go on. Het is toch niet te geloven, de monteur kon niks doen voor mij omdat ik nog niet in het systeem sta. En dat na 30  keer gebeld te hebben met KPN.

Monteur is weer weg gegaan, en komt weer terug zodra ik in het systeem staat. Ik hoop nog voor 2030

Ben weer thuis gebleven voor niks 🤐

Erwin van KPN
Moderator

Ja, daar wordt ik ook niet vrolijk van, Ron.  

Even ter info:  We hebben op de achtergrond iemand ingeschakeld die met ons meekijkt en gaat proberen om jouw aansluiting voor elkaar te krijgen.  Ik heb geen direct contact maar zodra ik een update heb, laat ik jou dat hier weten.   Hou me op de hoogte van de berichten die jij krijgt, oke? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Ja, daar wordt ik ook niet vrolijk van, Ron.  

Hou me op de hoogte van de berichten die jij krijgt, oke? 

Thanks ​@Erwin van KPN zodra ik iets hoor laat ik het weten. Maar dit is wel een beetje om hopeloos van te worden. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • March 31, 2026

Nog even dit, als ik nu een postcode check doe op mijn adres krijg ik dit:

Doe ik een postcode check bij mijn buren, zowel links als rechts van mij krijg ik dit:

Terwijl ik het laatste vorige week ook nog had. Best vreemd dit.