Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb mijn abonnement opgezet. Ik heb al mijn apparatuur teruggestuurd in één doos. Ik heb een brief gekregen dat ik een modem niet terug heb gestuurd. Hoe kan dat als ik alles in één doos heb gestopt. 
Ik heb vervolgens gebeld en aangegeven dat ik alles terug heb gestuurd. Ik kreeg een vaag antwoord en dat het opgelost zou worden. 
En nu krijg ik weer een brief dat ik het modem niet terug heb gestuurd. Wat verwachten jullie van mij?

Niets, ze hadden er bij moeten zeggen dat die e-mails en brief automatisch worden gegenereerd. Bewaar gewoon je verzendbewijs.

Hoi @Capp 

Zoals mede community lid @RobvdPoel al aangaf helemaal niets.
Je hebt namelijk al aan je verplichting voldaan, door de leenapparatuur (waaronder het modem) keurig terug te sturen naar het magazijn van KPN.

Het verzendbewijs van het PostNL punt dien je wel even goed te waren, aangezien dat het bewijs is omtrent het terugsturen van het leenapparatuur.

Alle herinneringen die je nu nog per mail of post ontvangt, kun je gewoon negeren en deleten of weggooien in de vuilnisbak.
Het gebeurt helaas vaker, dat deze herinneringen geautomatiseerd worden verstuurd, terwijl dit onterecht is.

Zorg dat je community profiel volledig is ingevuld met jouw gegevens, zodat een KPN moderator nog even in je klantgegevens kan kijken.

Hallo @Capp, we zien inderdaad regelmatig flinke vertraging bij het verwerken van geretourneerde apparatuur. Voor nu is het belangrijkste om het verzendbewijs goed te bewaren, voor het geval dat. Er kan ook nog een 2de herinnering komen, deze kun je ook verder negeren. 

Reageer