Skip to main content
Beantwoord

Aansluit pakket misgelopen en geen PS5 mogen ontvangen

• December 17, 2025
  • 13 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb mij op 29-10 aangemeld voor kpn internet over stappen van Ziggo.

Nu blijkt dat het pakketje al bij mij was aangeboden,maar heb daar niks van mee gekregen en ook geen papiertje in de bus waar ik het pakket met modem etc kon ophalen.

Ook nog geen PlayStation 5 ontvangen niks.ben 21 december jarig daarom leek mij dit ook nog een leuk kadootje een PlayStation 5.omdat Ziggo mij niet beviel .

Beste antwoord door TDN

Weet niet hoe ik die screenshot moet verwijderen 

Klik op de 3punten … bij jouw bericht en bewerken.

13 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Maar er is al wel geld afgetrokken 80 euro maar nog niks onvangen

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2025

Beste ​@Pascal de jong even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram waar of je spullen blijven.

Je cadeau ontvang je pas minimaal na 14 dagen (bedenktermijn) vanaf het moment dat je pakket actief is.

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt zouden je Ziggo diensten nog gewoon moeten werken.

Want dat stopt pas op het moment dat je diensten bij KPN actief zijn.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Ik heb mij op 29-10 aangemeld voor kpn internet over stappen van Ziggo.

Nu blijkt dat het pakketje al bij mij was aangeboden,maar heb daar niks van mee gekregen en ook geen papiertje in de bus waar ik het pakket met modem etc kon ophalen.

Ook nog geen PlayStation 5 ontvangen niks.ben 21 december jarig daarom leek mij dit ook nog een leuk kadootje een PlayStation 5.omdat Ziggo mij niet beviel .

Maar er is al wel 80beuro afgeschreven voor niet eens gebruik kan maken mijn jullie product top

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Beste ​@Pascal de jong even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram waar of je spullen blijven.

Je cadeau ontvang je pas minimaal na 14 dagen (bedenktermijn) vanaf het moment dat je pakket actief is.

Als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt zouden je Ziggo diensten nog gewoon moeten werken.

Want dat stopt pas op het moment dat je diensten bij KPN actief zijn.

31 oktober aangemeld en 2 december aangesloten.

8december 80eu afgeschreven.dan zijn de 14dgn al wel om toch.maar jan ik kan niet bellen heb geen telefoon die werkt.en Ziggo werkt idd nog dat wel

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2025

Beste ​@Pascal de jong waar bestaat die €80 uit, abo, tv, vaste telefoon, wat nog meer? Plaats eens een screenshot van blad 2 van je factuur.

Al contact gehad met KPN?

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Ok is weg nu

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

​@JanD en nee kan geen contact krijgen.praat net een half uur met klanten service maaar ze zijn echt niet goed of het is een so laag opgeleide persoon uit verwegistan want ze vragen constant het zelfde of is het een chatbot want naar een circeltje krijg ik steeds de zelfde vragen en antwoord.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2025

Hallo ​@Pascal de jong haal s.v.p meteen die screendump weg i.v.m privacy. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • December 17, 2025

Hallo ​@Pascal de jong  de klantenservice is alleen tijdens kantooruren te bereiken,  voor storingen 24/7 bereikbaar, maar jij hebt geen storing, jij hebt nog niets 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Ja in middels wel kan ben al vanaf 12 uur vanmiddag bezig om iemand te pakken te krijgen of antwoorden te vinden.maar ik geef het op.ik ga morgen maar het contract ontbinden want heb hier geen tijd voor.maar in iedergeval bedankt voor de moeite en tijd die je hier in hebt gestoken dat waardeer ik.

Groetjes pascal

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 17, 2025

Klik op de 3punten … bij jouw bericht en bewerken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 17, 2025

Bedankt voor je reactieÂ