Skip to main content
Beantwoord

Aanvraag gedaan om gewone abonnement om te zetten naar zakelijk maar nog niets veranderd

• March 20, 2026
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

We hebben een aanvraag gedaan om onze abonnement om te zetten naar zakelijk

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Dannyhannes, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 😊

Wel jammer dat het wat moeizaam lijkt te verlopen met je contractovername. Heb je na het indienen wel een bevestiging ontvangen? Ik zie dat JanD al heeft aanraden om met onze zakelijke helpdesk te bellen voor navraag over de status, ben je daar verder mee gekomen? Voor de volledigheid deel ik hier ook het juiste formulier voor contractovername van particulier naar zakelijk:  Contract overnemen 

3 reacties

• Auteur
  • March 20, 2026

We hebben al een aantal weken geleden een aanvraag gedaan om de abonnementen om te zetten naar zakelijk maar nog steeds geen verandering 

Admin: samengevoegd

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 20, 2026

Beste ​@Dannyhannes bel nog een keer met de zakelijke helpdesk via 0800 0403 tijdens kantooruren.

Succes.

P.S. heb je wel een KvK-nummer, anders kun je niet omgezet worden naar zakelijk.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 23, 2026

Welkom op de community ​@Dannyhannes, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen 😊

Wel jammer dat het wat moeizaam lijkt te verlopen met je contractovername. Heb je na het indienen wel een bevestiging ontvangen? Ik zie dat JanD al heeft aanraden om met onze zakelijke helpdesk te bellen voor navraag over de status, ben je daar verder mee gekomen? Voor de volledigheid deel ik hier ook het juiste formulier voor contractovername van particulier naar zakelijk:  Contract overnemenÂ