Skip to main content
Goedendag,

Zojuist telefonisch contact gehad om tv en internet af te sluiten. Nadat ik vorige week had geprobeerd af te sluiten en vandaag een annulering kreeg. 
Het was moeizaam doordat er geen toevoeging gevonden kon worden, maar deze er wel hoort te zijn. Tevens zit er een wit KPN kastje in het huisje (camping).
Uiteindelijk leek het te lukken en heeft meneer mij uitstekend geholpen en een bestelling geplaatst. Hij benoemde dat hij dit gedaan had onder de toevoeging (H)193 i.p.v. 7 waaronder de bestelling eerder was geplaatst. 

Ik kreeg daarvan ook een bevestiging en zou vanaf 18 februari daar internet en tv kunnen hebben. In de bevestiging staat wel weer opnieuw het nummer 7. Wellicht gaat het daar fout. 

Tot dat ik een aantal minuten later opnieuw een mail kreeg dat de bestelling geannuleerd is, omdat er graaf en las werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. 
Ik word er een beetje moedeloos van. 
Op een of andere manier is het bij jullie niet goed te zien of er een toevoeging zit, maar er zit heel duidelijk een KPN tv kastje/blokje binnen, dus er hoeft niet meer gegraven of gelast te worden.

Wil ik alsnog kunnen internetten en tv kijken moet ik opnieuw contact opnemen voor een offerte om te graven etc. 
Vandaag geen tijd meer om telefonisch contact te hebben, maar ik hoop bij deze dat er wellicht naar gekeken kan worden.

Met vriendelijke groet, 
Diana Strijbos 

De vraag is of de andere kant van de kabel ook aangesloten is! Kan je een fotootje plaatsen van het kastje om te zien wat voor aansluiting het zou zijn?

Dat moet haast wel. De vorige huurder en huurder daarvoor hebben beide bij KPN afgesloten. 

Vandaag heb ik nog nagevraagd bij vorige huurder (tot september 2024) dat hij bij KPN heeft afgesloten onder de toevoeging 193. 

Aan de telefoon gaf de medewerker aan ook niks te kunnen vinden van een vorige afsluiting bij bewoners van dit huisje. Terwijl deze er daadwerkelijk wel geweest zijn.

Er hoeven dus geen graaf en las werkzaamheden uitgevoerd te worden omdat deze jaren geleden al aangelegd zijn, maar iets afsluiten bij KPN lijkt maar niet te lukken.

Nu er opnieuw een annulering heeft plaatsgevonden. Weet ik nu niet wat te doen. Weer opnieuw via internet aanvragen? Moet ik weer bellen?

Ik vind het vooral jammer na proberen iets af te sluiten via internet, vandaag een lang telefonisch gesprek, wat leek te lukken. Twee keer over een annulering plaatsvindt en dat enkel even via mail mede gedeeld wordt en voor de rest moet je het zelf maar uitzoeken als je toch nog wat wil afsluiten. 

Ik neem aan dat zo'n telefoon gesprek en wat daar besproken is geregistreerd wordt? Het wordt namelijk ook opgenomen. 

Na echt een vriendelijke medewerker, die mij de hoop gaf dat het nu gelukt is. Om vervolgens een paar minuten later de mededeling via mail te krijgen dat weer alles geannuleerd is.

Groet, Diana

Tevens probeer ik een foto te verzenden, maar dit blijkt niet te lukken..

Met huisjes op een park is het vaak gedoe omdat het niet altijd goed geregistreerd staat. Als je op de site van kpn net doet als of je besteld wat krijg je dan te zien?

Kan je eventueel delen welk park dit is? Ik kan dan voor je nakijken in de administratie welk systeem we daar gebruiken voor toevoegingen. En dan zal jij vast herkennen welke toevoeging van jou is en het daar op kunnen aanvragen.

Goedemiddag ​@Diana91 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Snap heel goed dat je hier moedeloos van wordt dus goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt. Indien nog nodig kijk ik ook graag met je mee alleen heb ik daarvoor wel je gegevens nodig; zou jij daarom je profiel in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.

Reageer