Skip to main content
Beantwoord

Abonnement: kan iemand meekijken of dit goedkoper kan?

• August 6, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Goedemiddag, ik wil graag kijken of ik een goedkoper abbonement kan krijgen

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Carmen Bokma ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Grote kans dat jouw abonnement een stuk goedkoper gaat worden. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

3 reacties

• August 6, 2025

Kun je een schermafdruk van de factuur plaatsen? Pagina 2 graag. Persoonlijke gegevens weg poetsen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Carmen Bokma, welkom op de KPN Community. Je kunt op de KPN Community in gesprek gaan met andere KPN klanten over hoe jouw huidige abonnement eventueel goedkoper kan en vervolgens kun jij dan dan het abonnement aanpassen via MijnKPN. 

De andere optie is om direct contact op te nemen met de collega's van de klantenservice middels een belafspraak. Vervolgens kun je dan jouw pakket doornemen en aanpassingen die je wenst laten doorvoeren. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Hallo ​@Carmen Bokma ,

Je kunt (mits contractvrij) jouw abonnement aanpassen (en goedkoper maken) door op een andere manier te verlengen. Je gaat dan over de huidige (2025) propositie en KPN TV+. 

Dat verlengen kan telefonisch via de klantenservice. Het makkelijkste gaat dat middels een belafspraak

Het kan ook (mits contractvrij) via internet via deze link, kies dan voor "Toon mijn persoonlijk advies”.: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Grote kans dat jouw abonnement een stuk goedkoper gaat worden. 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: