Op 8 september met mobiele abonnement van mijn overleden vrouw opgezegd per 1 november. Is door u bevestigd. Op 2 november van u bericht van uitgevoerd. En nu krijg ik een factuur over de maan november! Wilt u dit corrigerenĀ
Op 8 september met mobiele abonnement van mijn overleden vrouw opgezegd per 1 november. Is door u bevestigd. Op 2 november van u bericht van uitgevoerd. En nu krijg ik een factuur over de maan november! Wilt u dit corrigerenĀ
Allereerst gecondoleerd en veel sterkte gewenst met uw verlies. Ik verwacht dat op 1 november de facturen al klaargezet worden om te versturen en deze vervolgens in batches verstuurd worden en deze daarom nog gestuurd is. Bij de volgende factuurstroom volgt een slotfactuur waarop alle te veel betaalde kosten verrekend zullen worden. Het is namelijk zo dat abonnementsgeld vooruit betaald wordt maar āverbruikskostenā zoals bijvoorbeeld een extra bundel achteraf. Zoals ik al aangaf zal er nog een slotfactuur.
Ā
Ik zal uw bericht even onder de aandacht brengen bij mijn collega's van het moderatieteam zodat u zich over de factuur geen zorgen hoeft te maken.
Hi
Wat
Ā
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.