Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verhoogd, factuur klopt niet?

• November 2, 2021
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Mijn abonnement was €53.39. Na afsluiten: opnemen wat 4,99 kost, Is mijn abonnement€ 63.39 geworden. Eenmalig krijg ik 4,99 korting. Dus onderaan de streep klopt mijn factuur wel deze maand.

Maar waarom staat mijn abonnement opeens op €63.39. Dan ga ik ervanuit dat het volgende maand niet klopt. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @AtotZ, welkom bij ons op het forum. Als je het abonnement gewijzigd hebt zal de eerste factuur over 2 periodes gaan, een periode over de komende maand en een deel over de vorige maand met een herberekening voor het nieuwe pakket. Daardoor kan de eerste factuur na een wijziging anders uitpakken dan je verwacht. Als je op de tweede pagina van de factuur kijkt, worden daar 2 verschillende periodes uitgelicht? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 3, 2021

Hoi @AtotZ, welkom bij ons op het forum. Als je het abonnement gewijzigd hebt zal de eerste factuur over 2 periodes gaan, een periode over de komende maand en een deel over de vorige maand met een herberekening voor het nieuwe pakket. Daardoor kan de eerste factuur na een wijziging anders uitpakken dan je verwacht. Als je op de tweede pagina van de factuur kijkt, worden daar 2 verschillende periodes uitgelicht?