Skip to main content
Beantwoord

Abonnement zou zijn overgezet naar Ziggo, maar dat klopt niet

• July 23, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedendag, ik krijg de melding dat ik mijn kpn mobiele abonnement heb opgezegd en over ben naar ziggo maar dit klopt helemaal niet. Alleen ben ik in het buitenland en kan ik niet bellen. Zijn er andere mogelijkheden om dit geregeld te krijgen

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Ottie87 

Raar dat je een melding krijgt dat jouw KPN mobiele abonnementen hebt opgezegd, en dat je 06-nummers overgaan naar VodafoneZiggo.
Als je zelf niets hebt opgezegd of een mobiel abonnement bij Vodafone (met nummerbehoud) hebt aangevraagd, gaat er ergens iets niet goed.

Het beste kun je dan telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, die is vanuit het buitenland bereikbaar via: +316 12001200 
Bel je vanuit een land binnen de EU dan gaan de belminuten gewoon vanuit de bel-bundel of onbeperkt bellen, en zijn er geen buiten de bundel kosten.

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Bel KPN 0031612001200 bereikbaar 08 00 tot 18.00 uur.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 23, 2025

Dat kan ook niet kloppen, want Ziggo verkoopt geen mobiele abonnementen ​@Ottie87 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Ottie87 

Raar dat je een melding krijgt dat jouw KPN mobiele abonnementen hebt opgezegd, en dat je 06-nummers overgaan naar VodafoneZiggo.
Als je zelf niets hebt opgezegd of een mobiel abonnement bij Vodafone (met nummerbehoud) hebt aangevraagd, gaat er ergens iets niet goed.

Het beste kun je dan telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, die is vanuit het buitenland bereikbaar via: +316 12001200 
Bel je vanuit een land binnen de EU dan gaan de belminuten gewoon vanuit de bel-bundel of onbeperkt bellen, en zijn er geen buiten de bundel kosten.

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Â