Skip to main content
Beantwoord

Abonnementswijziging E-mailadres is verouderd en klopt niet meer

• June 17, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Bij een abonnementswijziging kreeg ik een brief van KPN dat ze de info naar een e-mailadres probeerden te sturenĀ (een heel oud adres en inmiddels van mijn ex), maar dat dat niet gelukt was. Dat klopt, want mijn abonnement en account is al ruim 4 jaar aan mijn huidige e-mailadres gekoppeld. Ik zie het oude ook nergens terug, dus snap niet waarom KPN ineens daar iets heen probeert te sturen. Kan dit uitgezocht worden? Ik wil absoluut niet dat mijn ex iets van mij ontvangt of gegevens ziet ivm een veroordeling voor stalking!

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@steinratĀ , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je ex iets ontvangt dat eigenlijk voor jou is bedoeld. De snelste manier om dit uitgezocht te krijgen, is door een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen meteen je gegevens erbij pakken en vanuit daar zou er snel duidelijkheid moeten zijn. Deel je de afloop ook hier nog even met ons? Alvast bedankt :)Ā 

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 18, 2025

Stuur eens een email naar dat emailadres. Komt dat wel aan ? Als dit niet lukt dan is het waarschijnlijk dat het emailadres niet meer bestaat.

Kan de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) hier niet helpen ?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Goedemorgen ​@steinratĀ , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Kan me heel goed voorstellen dat je er niet op zit te wachten dat je ex iets ontvangt dat eigenlijk voor jou is bedoeld. De snelste manier om dit uitgezocht te krijgen, is door een belafspraak in te plannen met onze Helpdesk. Zij kunnen meteen je gegevens erbij pakken en vanuit daar zou er snel duidelijkheid moeten zijn. Deel je de afloop ook hier nog even met ons? Alvast bedankt :)Ā