Skip to main content
Beantwoord

Achternaam op contract wijzigen

• February 12, 2026
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,

ik wil mijn achternaam wijzigen die veranderd is op mijn internet contract (niet door trouwen maar door koninklijk akkoord naar andere ouder achternaam). Ik krijg dit niet voor elkaar, kan iemand helpen? Is er een contactformulier of email om de documentatie heen te sturen?

groet

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@DaniVer, ik kan me voorstellen dat je je eigen (veranderde) naam ook bij het contract wilt hebben. Via de community hebben we daar geen mogelijkheid voor, mogelijk lukt het telefonisch via het nummer dat bnh al noemt.

Op onze website hebben we ook een pagina over het wijzigen van de tenaamstelling, die kan je hier ook bij helpen: Contractovername of naam aanpassen.

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • February 12, 2026

Het beste is even de klantenservice te bellen, hun kunnen u hier beter bij helpen dan het community forum.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2026

Welkom op de community ​@DaniVer, ik kan me voorstellen dat je je eigen (veranderde) naam ook bij het contract wilt hebben. Via de community hebben we daar geen mogelijkheid voor, mogelijk lukt het telefonisch via het nummer dat bnh al noemt.

Op onze website hebben we ook een pagina over het wijzigen van de tenaamstelling, die kan je hier ook bij helpen: Contractovername of naam aanpassen.