Skip to main content
Beantwoord

Actie van KPN via MyActions. Maar nu is het niet meer leverbaar?

• February 11, 2026
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb meegedaan bij de aanbieding van KPN om een Pixel Watch 3 LTE te ontvangen bij de aankoop van mijn Pixel 10 Pro. KPN uitsourced dit via myactions.

In erste instantie kreeg ik bevestiging van hun dat mijn registratie goedgekeurd werd, maar nu heb ik een email ontvangen dat die watch niet leverbaar is. Ik schrik vooral ervan dat er geen alternatief wordt aangeboden, het heet:

Door een onverwacht en volledig voorraadtekort van de Google Watch 3 LTE is het momenteel helaas niet mogelijk om dit cadeau uit te leveren. Google werkt actief aan een oplossing, maar op dit moment is er nog geen concrete timing bekend.

De Pixel watch werd in de shop op kpn.com geadverteert, in mijn ogen ist dit een wanprestatie van KPN waardoor ik van mijn aankoop terug kan stappen, klopt dit? Hebben anderen dit probleem ook? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@tadl. Welkom op de KPN Community! Leuke actie natuurlijk, dat je een gratis Pixel Watch bij je bestelling kunt krijgen! Dan is het even een domper als je zo'n bericht krijgt dat deze momenteel niet leverbaar is. We zijn eerlijk gezegd een beetje verrast door de populariteit van deze actie waardoor we nu in deze situatie beland zijn. Maar je mag er natuurlijk vanuit gaan dat je alsnog je Pixel Watch krijgt of een alternatief wat een upgrade zal zijn en dat dit niet al te lang op zich zal laten wachten. Daarom wil ik je vragen toch nog even geduld te hebben, want dit gaat sowieso opgelost worden :) 

Dan wil ik ook nog even reageren op je tweede bericht: We controleren als moderators of de titel de lading dekt van het topic en ook of de vindbaarheid op Google (of andere zoekmachine) goed zal zijn. Als we dat dan nodig achten, passen we de titel aan. 

5 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2026

Waarom wordt mijn tekst hier aangepast zonder dit herkenbar te maken?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2026

Hoi ​@tadl. Welkom op de KPN Community! Leuke actie natuurlijk, dat je een gratis Pixel Watch bij je bestelling kunt krijgen! Dan is het even een domper als je zo'n bericht krijgt dat deze momenteel niet leverbaar is. We zijn eerlijk gezegd een beetje verrast door de populariteit van deze actie waardoor we nu in deze situatie beland zijn. Maar je mag er natuurlijk vanuit gaan dat je alsnog je Pixel Watch krijgt of een alternatief wat een upgrade zal zijn en dat dit niet al te lang op zich zal laten wachten. Daarom wil ik je vragen toch nog even geduld te hebben, want dit gaat sowieso opgelost worden :) 

Dan wil ik ook nog even reageren op je tweede bericht: We controleren als moderators of de titel de lading dekt van het topic en ook of de vindbaarheid op Google (of andere zoekmachine) goed zal zijn. Als we dat dan nodig achten, passen we de titel aan. 

• Nieuwkomer
  • February 13, 2026

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan wacht ik ook ff af

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 23, 2026

[...] en dat dit niet al te lang op zich zal laten wachten. [...]

We zijn weer twee weken verder zonder einge vorm van een update. Inmiddels wacht ik dus 3 maanden.

• Nieuwkomer
  • February 24, 2026

Ze mogen van mij ook het bedrag twv het horloge storten want dit is wel een beetje slechte serviceÂ