Ik zit nu 2 maanden te wachten op terugbetaling van 2 wifipunten die ik vrijwel gelijk retour gezonden heb (17-12-2021 )
Een medewerker vd klantenservice gaf aan dat ik ze bij een ups punt kon afgeven omdat ik telefonisch aangaf even niet in staat te zijn om ze bij een winkel af te geven.. Zo gezegd zo gedaan...Nu blijkt na 2 maanden en de nodige telefoontjes waarin zelfs aangegeven werd dat ik het bedrag van 59e echt snel terug kon verwachten, dat het pakket mogelijk verkeerd terecht gekomen is!!
Â
Dit terwijl ik het juiste adres op de doos gezet had en in het bezit ben van een verzend en afleverbewijs. Ik heb nog gebeld of het afleveradres wel klopt op het ontvangstbewijs omdat mij dat adres niet bekend voorkwam; ja dat klopte echt volgens de medewerker…dat adreswas een verzamelpunt voor alle apparatuur(???)
Net na een week of 3 weeeeer de klantenservice aan de lijn gehad en nu mag ik als klant gaan uitzoeken wat er fout gegaan is . Dus UPS bellen etc etc...Als ik dit eerder had geweten had ik 2 maanden geleden actie kunnen ondernemen en niet goedgelovig afgewacht door wat de medewerkers vd klantenservice mij wijsmaakten. De 1 zegt namelijk dit, de ander datÂ
Het zou fijn zijn als er iemand contact met mij op kan nemen om dit echt op te lossen , ik voel me nu  van het kastje naar de muur gestuurd
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt