Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso instellen

• 14 mei 2021
  • 5 reacties
  • 4060 keer bekeken

Hoe kan ik automatische incasso instellen?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Cloen, welkom op ons forum! Bij al onze abonnementen gebruiken we standaard al automatische incassos's. Alleen bij Prepaid kun je dit zelf aan/uit zetten (via deze pagina

Als je de incassodatum wilt wijzigen kan dat voor je thuis abonnement via kpn.com/wijzigfactuurdatum en voor je mobiele abonnement via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Als er iets fout gaat met je automatische incasso's voor je thuis of mobiele abonnement kun je met ons bellen op 0800-0402 en vragen naar de “collections afdeling”. Zij kunnen je daar verder mee helpen!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15668 reacties
  • Antwoord
  • 15 mei 2021

Hoi @Cloen, welkom op ons forum! Bij al onze abonnementen gebruiken we standaard al automatische incassos's. Alleen bij Prepaid kun je dit zelf aan/uit zetten (via deze pagina

Als je de incassodatum wilt wijzigen kan dat voor je thuis abonnement via kpn.com/wijzigfactuurdatum en voor je mobiele abonnement via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Als er iets fout gaat met je automatische incasso's voor je thuis of mobiele abonnement kun je met ons bellen op 0800-0402 en vragen naar de “collections afdeling”. Zij kunnen je daar verder mee helpen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 mei 2021

Beste Thomas, mijn mobiele abonnement gaat niet per authomatische incasso. Misschien ben ik al te lang klant:grin:

Wil dit wel graag.

Groet C Loen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah! dat kan natuurlijk ook :)  Je kunt dan het beste even met ons bellen of chatten! Mijn collega's kunnen het daar weer voor je aanzetten!
Dit kan via 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 juli 2021

Het is niet mogelijk om in MijnKPN de betaalwijze aan te passen in automatische incasso. Verdienmodel KPN? Advies: pas uw site aan zodat het simpel wordt om in MijnKPN automatische incasso aan te zetten. Zou een vinkje in een hokje kunnen zijn!!!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @GerJanKo, welkom op ons forum. 
Dit staat standaard aan voor al onze nieuwe abonnementen, daarom kun je deze optie niet terugvinden in je MijnKPN.

Thomas schreef: