Skip to main content
Beantwoord

Bedrag terugstorting abonnementsgeld te laag

• September 21, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Beste,

begin dit jaar zijn wij verhuisd naar ons nieuwe adres. Op dit nieuwe adres kon KPN haar dienst (internet en tv) niet leveren. Het eerste contact voor opzegging vond plaats op 19 februari. Na meerdere malen mail en telefonisch contact volledig vanuit onze kant met KPN is het abonnement per 2 september opgezegd. Allereerst heeft dit gehele proces echt veel te lang geduurd voor het niet kunnen leveren van diensten. Ook is in dit proces, in het telefoongesprek van 25 april, beloofd dat het abonnement per maart opgezegd zou worden en dat wij ook vanaf april gecompenseerd zouden worden. Dit na het zelf moeten betalen voor het opvragen van BRP gegevens bij de gemeente wat nergens gecommuniceerd wordt. Uiteindelijk is de afspraak niet nagekomen en daar ben ik zeer teleurgesteld over. Ik zit momenteel zelf in het buitenland en kan dus ook niet bellen met KPN. Wie kan mij via de chat helpen of kan ik een afspraak maken in een winkel wanneer ik terug ben?

Ik hoor het graag.

mvg Dennis

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Dennis54321,

Jammer dat dit niet direct volgens afspraak is vergoedÂ đŸ˜•Heel verstandig om hier even over aan de bel te trekken, zodat kan worden uitgezocht wat er mis is gegaan! Ik vul 'm nog even aan: je kunt hiervoor ook via Facebook en X contact met ons opnemen. Mijn collega's daar reageren heel snel en kunnen direct met je meekijkenÂ đŸ™‚

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Beste ​@Dennis54321 

Welkom op de community van KPN.

Je bent al behoorlijk lang bezig met het opzeggen van je abonnement, en het terug vragen van het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld.

Om te beginnen kun je niet chatten met een medewerker van KPN, aangezien deze optie niet meer wordt aangeboden, dit geldt ook voor het maken van een afspraak in een KPN winkel.

In jouw situatie is het verstandiger om een officiële klacht in te dienen bij KPN, zodat een medewerker van de afdeling klachten alles kan nalopen en ook kijken waar het fout is gegaan.
Daarnaast kan deze afdeling ook zorgdragen, dat de terugbetaling van het abonnementsgeld wat je nog tegoed hebt, snel jouw kant uitkomt.
Je wordt dan teruggebeld door een medewerker van deze afdeling zodra je klacht is behandeld.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier: Klachtenformulier KPN

Vul dit online formulier zo volledig mogelijk in en druk vervolgens op verzenden/verstuur.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

Hey Michel, 

dankjewel voor je reactie en de link. Ik ga het daar proberen. Een fijne dag nog!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hi ​@Dennis54321,

Jammer dat dit niet direct volgens afspraak is vergoedÂ đŸ˜•Heel verstandig om hier even over aan de bel te trekken, zodat kan worden uitgezocht wat er mis is gegaan! Ik vul 'm nog even aan: je kunt hiervoor ook via Facebook en X contact met ons opnemen. Mijn collega's daar reageren heel snel en kunnen direct met je meekijkenÂ đŸ™‚