Skip to main content
Beantwoord

Beloofde cadeaubon Coolblue bij abonnement verlenging niet ontvangen

• February 12, 2025
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Ik heb 22 november 2024 mijn contract met 2 jaar verlengd. Ik zou een cadeaubon van Coolblue krijgen t.w.v. 120,- maar ik heb deze bon nooit ontvangen? Ik heb ondertussen wel al een tijdje een nieuw contract. Ik las hier op het forum dat je contact moest opnemen met Sidekix als je de cadeaubon nog niet had ontvangen. Dat heb ik gedaan en volgens hun lag de fout bij KPN. KPN heeft blijkbaar mijn contract verlengd maar niet op mijn naam gezet terwijl ik wel gewoon ingelogd was via mijn account. KPN moet dit even aanpassen anders kunnen ze mij de cadeau bon niet versturen. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Brenda1793, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Om welk abonnement gaat het hier? Een mobiel abonnement? Of je vaste internetabonnement thuis? Een verlenging gaat overigens altijd op je naam, anders kunnen we het niet verlengen. Heb je ook een bevestiging van de verlenging gehad in november 2024 met de Coolblue aanbieding?

Als dit het geval is, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit door te nemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Hi ​@Brenda1793, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Om welk abonnement gaat het hier? Een mobiel abonnement? Of je vaste internetabonnement thuis? Een verlenging gaat overigens altijd op je naam, anders kunnen we het niet verlengen. Heb je ook een bevestiging van de verlenging gehad in november 2024 met de Coolblue aanbieding?

Als dit het geval is, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit door te nemen.