Skip to main content

Bestaande klanten krijgen minder dan nieuwe klanten

• December 12, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Sorry maar vind dit gewoon echt wel schaamteloos... Jullie geven nieuwe klanten TVs, PlayStations en weet ik het allemaal maar wij als vaste klanten krijgen gewoon troep... Ik vind het diep triest hoe vaste klanten al jaren worden uitgeknepen en praktisch niks er voor terug krijgen. Het staat gewoon niet in verhouding. En ja je kunt overstappen naar dat helpt ook gewoon niet. Het is gewoon een kartelvorming hoe de grote providers in Nederland de markt domineren en weinig marktwerking creëeren.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

1 reactie

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • December 13, 2025

Sorry maar vind dit gewoon echt wel schaamteloos... Jullie geven nieuwe klanten TVs, PlayStations en weet ik het allemaal maar wij als vaste klanten krijgen gewoon troep... Ik vind het diep triest hoe vaste klanten al jaren worden uitgeknepen en praktisch niks er voor terug krijgen. Het staat gewoon niet in verhouding. En ja je kunt overstappen naar dat helpt ook gewoon niet. Het is gewoon een kartelvorming hoe de grote providers in Nederland de markt domineren en weinig marktwerking creëeren.

Je krijgt (neem ik aan) je afgesproken diensten terug? Wat staat niet in verhouding? Er zijn toch alternatieven in de markt?

Aangaande een extraatje dat je ontvangt is het natuurlijk zo dat je dit niet hoeft te accepteren. Het Voor Jou programma omvat regelmatig voor ieder wat leuks.