Skip to main content
Beantwoord

Bestelling met nummerbehoud annuleren. Gaat dit goed als ik alles retourneer?

• January 16, 2025
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Danny van der Leest
Nieuwkomer

Hoi. Ik wil graag mijn bestelling retourneren. Een abonnement met nummer behoud,

kan ik het zonder zorgen terug sturen en dat alles dan goed gaat ? Of moet ik dan nog wat anders regelen ivm nummerbehoud. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Danny van der Leest ,

Gaat het om een nieuw toestel en/of een afgesloten abonnement? Neem dan ook (binnen veertien dagen) contact op met de klantenservice om de bestelling te annuleren.

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Gaat het om een nieuw toestel en/of een afgesloten abonnement? Neem dan ook (binnen veertien dagen) contact op met de klantenservice om de bestelling te annuleren.

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Danny van der Leest. Welkom op de community! Als je nummerbehoud aanvraagt, ontvangt je een formulier bij de levering van het toestel. Op dit formulier staat dat je contact op moet nemen met de klantenservice voordat je de telefoon retour stuurt. Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

@Danny van der Leest 

Is het allemaal gelukt nadat je contact hebt opgenomen met de klantenservice?