Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling aanpassen voor openstaande KPN factuur

• July 15, 2026
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Goedendag 

Ik heb een betalingsregeling getroffen betreft een eind factuur van mobiel die ik moet betalen want was overgestapt. IK vind het gaan probleem maar ik redt het betalingsbedrag niet die ik heb afgesproken. Alles gaat op dit moment slecht bij ons bedrijf loopt niet meer en heb zoveel stress er van. 
Maar kan ik het bedrag echt niet betalen zou ik het kunnen veranderen want wil het echt oplossen. Wat moet ik doen nu? Als ik moet bellen dan wat zijn de tijden dat je kan bellen. Ik schaam me onwijs erg hier voor.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey ​@dominique86, welkom! Laat ik vooropstellen dat je je niet hoeft te schamen hiervoor. Dit soort situaties kunnen ontstaan, en dan gaan we, samen met jou, in overleg om te kijken wat wel kan. 

Joep en Jan hebben wel gelijk dat je daar even voor moet bellen. Heb je een consumenten of kleinzakelijk abonnement, dan kun je onze reguliere klantenservice gebruiken. Bel dan tijdens kantooruren, of maak een belafspraak, dan bellen wij jou op een moment dat jou uitkomt. Zorg er wel voor dat je dan alsnog een moment binnen kantooruren kiest in verband met het eventueel doorverbinden naar de Collections afdeling.

Heb je echter een MKB abonnement, dan moet je hiervoor bij de zakelijke klantenservice zijn op 0800-0403. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 15, 2026

Goed dat je op tijd aan de bel trekt. Via dit forum kunnen we helaas niets voor je doen. Vragen omtrent betalingsregelingen kunnen alleen via de klantenservice 0800-0402. Vraag naar de afdeling collections.  De openingstijden zijn op werkdagen tussen  8 en 18uur. Stel het niet uit want daar worden problemen vaak groter van. Sterkte met alles!

JanD
Wijsgeer
  • July 15, 2026

Beste ​@dominique86 , zo te lezen ben je een zakelijke klant, dan kun je onder werktijd bellen met 0800 0403 

Cc ​@Joep1965 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 17, 2026

Hey ​@dominique86, welkom! Laat ik vooropstellen dat je je niet hoeft te schamen hiervoor. Dit soort situaties kunnen ontstaan, en dan gaan we, samen met jou, in overleg om te kijken wat wel kan. 

Joep en Jan hebben wel gelijk dat je daar even voor moet bellen. Heb je een consumenten of kleinzakelijk abonnement, dan kun je onze reguliere klantenservice gebruiken. Bel dan tijdens kantooruren, of maak een belafspraak, dan bellen wij jou op een moment dat jou uitkomt. Zorg er wel voor dat je dan alsnog een moment binnen kantooruren kiest in verband met het eventueel doorverbinden naar de Collections afdeling.

Heb je echter een MKB abonnement, dan moet je hiervoor bij de zakelijke klantenservice zijn op 0800-0403.