Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling, gisteren betaald en nu krijg ik verzoek om termijn te betalen. Wat gaat er mis?

• May 23, 2025
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een betalingsregeling. Gisteren heb ik een betaling gedaan. Echter kreeg ik vandaag de mail om deze termijn te betalen. Heeft zich dit gekruist en kan ik die mail als niet verzonden beschouwen? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ashley26, dat kan elkaar inderdaad precies gekruist hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je dit met zekerheid wilt weten, geldzaken zijn altijd belangrijke zaken natuurlijk. Via de community kunnen we dit soort dingen niet nakijken, je kunt daarvoor het beste telefonisch contact over hebben zoals Speedmaster al noemt. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken op onze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 23, 2025

Hoe heb je betaald? Een gewone overboeking doet er zo'n 2 dagen over. Dan zeker zo'n 3 werkdagen voor de termijn al overmaken. 

Als je iDeal hebt gebruikt krijgt de ontvanger direct een bericht dat het onderweg is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 23, 2025

Via de KPN app en dan iDeal betaald. Bevestiging had ik ook al gekregen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 23, 2025

Dan zal het elkaar inderdaad gekruist hebben. 

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 23, 2025

Weet dat de antwoorden geen garantie is. Wil je het zeker weten dan moet je bellen naar de klantenservice.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ashley26, dat kan elkaar inderdaad precies gekruist hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je dit met zekerheid wilt weten, geldzaken zijn altijd belangrijke zaken natuurlijk. Via de community kunnen we dit soort dingen niet nakijken, je kunt daarvoor het beste telefonisch contact over hebben zoals Speedmaster al noemt. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken op onze site.