Skip to main content
Vraag

Bevestigingsmail gewonnen North Sea Jazz-kaarten niet ontvangen

• June 26, 2026
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik zou hiervan een bevestiging krijgen via mail. 
Heb nog helemaal niks ontvangen! Wanneer kan ik die verwachten?

Verder heb ik geprobeerd contact te leggen met de klantenservice, maar de chatbot snapte mijn vraag niet en heeft een belverzoek gemaakt, maar toen mijn telefoon ging hingen jullie direct op!
Beetje irritant wel. 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 26, 2026

Even ter aanvulling. 
Na verschillende frustrerende klantcontact momenten (waarbij seaters zelfs mailde dat ik niet bij de winnaars stond) heeft een hele vriendelijke man van de kpn klantenservice mij geholpen en een mail gestuurd naar de persoon die erover gaat, deze pakt het maandag  hoogstwaarschijnlijk op. Ik denk dat het goed gaat komen. De vriendelijke man bevestigde ook dat hij zag dat ik ben gebeld als winnaar, dus dat maakt het ook wel chiller. 
Door mijn beperkingen ben ik niet zo handig met dit soort dingen. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi ​@Rick_1985, wat ontzettend leuk dat je gewonnen hebt! Ik lees alleen dat je nog niks over je tickets gehoord hebt en dat 't niet zo soepel verliep toen je daar navraag over deed.

Hoe staat het er nu voor, heb je vandaag meer gehoord naar aanleiding van dat laatste gesprek met onze klantenservice en de mail die verstuurd is? Ik ga er ook vanuit dat 't goed komt hoor! Stel dat je er nog niet uit gekomen bent, laat het maar weten hier en vul je gelijk je gegevens (naam/klantnummer/postcode en huisnummer) in je profiel in, dan ga ik op onderzoek uit.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 29, 2026

Hoi Alexandra!

Ja ik heb de kpn klantenservice vandaag aan de telefoon gehad nadat ze mijn voicemail hebben ingesproken en ze hebben laten weten dat ze er nog mee bezig zijn, en dat er deze week meer nieuws is. Ook konden ze bevestigen dat ik bij de winnaars stond. Dus echt nieuws is er nog niet helaas. De telefonische klantenservice is ermee bezig, dus ik denk dat extra onderzoek overbodig is. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed om te lezen ​@Rick_1985!

Ik kan bevestigen dat de tickets voor dit soort evenementen vaak pas vlak voor het event worden verstuurd. Dus ik zou ook zeggen, wacht het even af, het komt helemaal goed. En heb je toch een paar dagen voor die tijd je twijfels, kom gerust even hier in de lucht.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • June 30, 2026

Het probleem is meer dat seaters letterlijk zegt dat ik niet tussen de winnaars sta, en dat mij een bevestigingsmail werd beloofd.