Skip to main content
Beantwoord

Bij opzeggen van tv is het internetabonnement ongewild verlengd

• 4 maart 2025
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Ken-neth
Nieuwkomer

Ik heb mijn TV abonnement opgezegd, maar nu is -kennelijk- zonder mijn medeweten mijn internetabonnement verlengd. Dit wil ik helemaal niet.

Nu wil ik opzeggen, maar dat kan pas in oktober volgend jaar?

Graag een oplossing. Ben sowieso al niet heel tevreden over KPN, dit is wel weer een extra dingetje.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Ken-neth, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

In dat geval zou ik je vanaf hier het advies willen geven om z.s.m. contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen & verlengingen. Deze afdeling kun je bereiken door te bellen met het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging). Je kunt hiervoor trouwens ook een belafspraak inplannen. Mocht dat op de een of andere manier nergens toe leiden, dan het advies om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Hoop dat je hiermee weet wat je te doen staat!

Bekijk origineel

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7617 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@Ken-neth, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

In dat geval zou ik je vanaf hier het advies willen geven om z.s.m. contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen & verlengingen. Deze afdeling kun je bereiken door te bellen met het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging). Je kunt hiervoor trouwens ook een belafspraak inplannen. Mocht dat op de een of andere manier nergens toe leiden, dan het advies om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Hoop dat je hiermee weet wat je te doen staat!

Reageer