Skip to main content
Vraag

Blij dat ik weer terug ben bij KPN (overgestapt vanaf Budget Thuis)

  • June 25, 2026
  • 11 reacties
  • 121 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Tja, ik weet niet of dit wel de goede plek is voor mijn opmerking? Allereerst, ik ben stout geweest en was van KPN overgestapt naar Budget Thuis die zei dat ze ongeveer dezelfde diensten konden leveren maar wel voor bijna half geld, de eerste 8 maanden €36 per maand Internet + telefonie Vast bel onbeperkt binnen en buitenland via het betrouwbare netwerk van KPN
Tja dat klinkt toch verleidelijk?
Maar wat een ellende, telefoon heeft de hele looptijd niet een keer gewerkt hoewel de apparatuur door hun monteur was aangesloten!
Dus binnen het herroepingsrecht weer terug naar KPN. Vandaag 25-6-2026 doet het internet het eindelijk weer, Hartstikke bedankt KPN!
Telefoon Vast moet ik nog even op wachten, maar ze zijn achter de schermen heel druk bezig werd mij verzekerd😅

 

Admin: Nieuw topic voor je bericht aangemaakt

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 27, 2026

Hi ​@Persoon die helpt, fijn dat je dit met ons deelt en welkom terug! 😊

Vooropgesteld, bij alle providers kan het soms niet helemaal lekker lopen. Dat neemt niet weg dat we blij zijn dat je terug bent bij ons. 

Is het inmiddels gelukt met je vaste nummer? Anders kijk ik graag mee. 


Forum|alt.badge.img

Nee vaste telefoon werkte nog steeds niet, heb vanmorgen een half uur met de klantenservice gebeld en hebben alles online gecheckt maar het lijkt erop dat het modem het niet doet
Mag nu het modem bij KPN winkel omruilen en kijken of het dan lukt?! Ben benieuwd, we houden je op de hoogte


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 27, 2026

Ik verwacht dat alles goed in gang is gezet, maar ik kijk wel graag mee. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Niemand ziet dit verder behalve ik/moderators. 


Forum|alt.badge.img

Heb dus uiteindelijk een nieuw modem bij de KPN winkel gehaald, de vaste telefoon deed het direct!
Maar nu komt het, nu werkte internet niet! Instructie op internet opgevolgd en uiteindelijk maar 0800 0402 gebeld (in de winkel hadden ze gezegd dat ze het oude wachtwoord van het oude zwarte 12 modem hadden overgenomen, dus niet!) Wachtwoord van het nieuwe modem gefotografeerd en ingesteld, en ja EINDELIJK NA EEN HALVE DAG WERKT HET WEER!!!
Is dit nog te doen voor een man van 90 jaar????


JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

Oud, maar niet versleten zegt een ‘jonkie’ van 75😎

Chapeau ​@Persoon die helpt 


Forum|alt.badge.img

Klopt koppie werkt nog wel maar ogen is lastiger! Je moet dan een reeks lettertekens invullen met hoofd en kleine letters en cijfers en dat wordt moeilijker….
Ben benieuwd of KPN een oplossing heeft voor oude knarren?   (:-)


Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

Klopt koppie werkt nog wel maar ogen is lastiger! Je moet dan een reeks lettertekens invullen met hoofd en kleine letters en cijfers en dat wordt moeilijker….
Ben benieuwd of KPN een oplossing heeft voor oude knarren?   (:-)

Hier spreekt een (bijna) 79 jarige 😀 : Moeilijk leesbaar? dan pak ik altijd mijn mobieltje, maak een foto van hetgeen zich moeilijk laat ontcijferen en zet het beeld daarna op 2 of 3 maal vergroten. Werkt meestal prima! Of misschien moet KPN anders voor ons ‘oude knarren’ maar een loep meeleveren 🔍🔎!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Klopt koppie werkt nog wel maar ogen is lastiger! Je moet dan een reeks lettertekens invullen met hoofd en kleine letters en cijfers en dat wordt moeilijker….
Ben benieuwd of KPN een oplossing heeft voor oude knarren?   (:-)

90! Ik ben diep onder de indruk. Ik lees dat alles nu weer goed werkt, kan ik nog iets voor je betekenen? 

We staan voor je klaar. 


Forum|alt.badge.img

Een loep is niet altijd een oplossing, extra hulp van een persoon wel; misschien moet KPN daar wat meer in investeren als dat niet te duur wordt?
Heb aan nog iets gedacht, ooit was ik simultaan tolk in een conferentie in de vorige eeuw.
Er was om mee te beginnen niet veel geld en apparatuur; alles was een beetje houtje touwtje werk met een oude bandrecorder, een stel latten achter de banken met wat stopcontactjes met koptelefoons, en dat was het; maar het werkte, maar af en toe ging er een draadje los en viel alles uit.

Iemand zei toen, “jullie moeten het aansluiten alsof er sterkstroom op staat! “

Dat hielp, later hadden ze een van de modernste draadloze systemen, maar die doelstelling om alles door en door solide te maken was goed..

Heb vroeger wel eens een ouderwetse T65 PTT telefoon uit elkaar gehaald; wat een degelijke uitvoering was dat

De KPN apparatuur doet mij denken aan dat houtje touwtje knutselwerk in die beginnende conferentie. Zoals vroeger kan niet; maar wat meer degelijkheid betaald zichzelf terug in minder frustratie en minder reparatie

Maar ik ben dik tevreden over het werk van de persoon die ik vanmorgen aan de lijn had, hij heeft alle test en mogelijkheden geduldig doorlopen tot hij erachter kwam dat het modem niet deugde, een pluim waard!

 

 

 


Forum|alt.badge.img

Klopt koppie werkt nog wel maar ogen is lastiger! Je moet dan een reeks lettertekens invullen met hoofd en kleine letters en cijfers en dat wordt moeilijker….
Ben benieuwd of KPN een oplossing heeft voor oude knarren?   (:-)

90! Ik ben diep onder de indruk. Ik lees dat alles nu weer goed werkt, kan ik nog iets voor je betekenen? 

We staan voor je klaar. 

Ja nadat ik het nieuwe modem heb opgehaald moest ik toch weer een nieuw wachtwoord invoeren
op mijn laptop is dat gelukt, op de andere apparatuur niet; kost mij te veel inspanning, als iemand mij daarbij zou kunnen helpen, heel graag?


TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 27, 2026

moest ik toch weer een nieuw wachtwoord invoeren op mijn laptop is dat gelukt, op de andere apparatuur niet;

Op je laptop onder instelling → wifi heb je een knop 'wachtwoord weergeven’, als je erop klik komt een venster met zichtbare wachtwoord en een QR-Code. Als je op jouw telefoon deze QR-Code met jouw camera scant, komt ook het wachtwoord naar jouw telefoon.