Skip to main content
Vraag

Blijven loont? Aanbieding wijkt online af van de aanbieding in de brief?

• January 2, 2026
  • 7 reacties
  • 168 keer bekeken

Via de post een mooie aanbieding gekregen,  moest QR scannen om te activeren maar kom op een slechtere aanbieding terecht.

Waar is de aanbieding die ik per post heb gekregen?

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn ​@Sambram. Ik wil dit graag dan signaleren binnen KPN. Kan je aangeven op welke wijze de aanbieding dan afwijkt online van degene in de brief? Soms moet je ook even doorklikken voordat de daadwerkelijke korting getoond gaat worden.

• January 2, 2026

Welke korting krijg je dan bij verlengen op de site? € 7,50? 

Overweeg ook om je abonnement om te zetten naar de nieuwste abonnementsvorm als je die nog niet hebt. Dat is dus iets anders dan verlagen. En vaak nog goedkoper. 

• Auteur
  • January 2, 2026

Ik krijg deze aanbieding te zien via de QRcode

zien op de site 

• Auteur
  • January 2, 2026

Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn ​@Sambram. Ik wil dit graag dan signaleren binnen KPN. Kan je aangeven op welke wijze de aanbieding dan afwijkt online van degene in de brief? Soms moet je ook even doorklikken voordat de daadwerkelijke korting getoond gaat worden.

Deze aanbieding krijg ik via de qr code

• Auteur
  • January 2, 2026

Deze aanbieding krijg ik via de qr code

@Remco van KPN 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ja dat is inderdaad bijzonder. Dank je ik ga het intern meteen doorzetten. Want dit is natuurlijk niet praktisch. Ik zou je willen adviseren om dan telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Sambram ik heb net een berichtje terug van mijn collega's. Zou je jouw adresgegevens en klantnummer kunnen invullen in jouw profiel? En mij hier een seintje kunnen geven wanneer dit gedaan is? Dan kunnen ze even verder kijken.