Skip to main content
Beantwoord

Buitenlandbundel per ongeluk dubbel aangevraagd, kan ik deze vergoed krijgen?

• January 23, 2023
  • 13 reacties
  • 87 keer bekeken

Ook ik heb per ongeluk 2x een buitenlandbundel aangevraagd. In Nieuw-Zeeland. Ik heb de eerste nundel gebruikt (althans, zo'n 75% ervan). Maar kan ik dan het bedrag van die ongebruikte bundel terugkrijgen (€29,99)? Dat zou top zijn!

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @ConSchel, welkom op ons forum! Ik kan dit bedrag vergoeden als de bundel ongebruikt verlopen is! Ik zie dat hij nog niet aangebroken is maar hij verloopt pas op 6-2. Als ie dan nog steeds niet verbruikt is kan ik hem vergoeden. Wil je me tegen die tijd aan de mouw kunnen trekken? Dan vergoed ik m voor je!

@ConSchel zorg ervoor dat je forumprofiel goed is ingevuld, dan kan een moderator met je meekijken. Ze reageren doorgaans binnen 1 tot 4 dagen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 23, 2023

@ConSchel zorg ervoor dat je forumprofiel goed is ingevuld, dan kan een moderator met je meekijken. Ze reageren doorgaans binnen 1 tot 4 dagen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2023

@Ik_Hussel Dankjewel! Gedaan!

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2023

Hoi @ConSchel, welkom op ons forum! Ik kan dit bedrag vergoeden als de bundel ongebruikt verlopen is! Ik zie dat hij nog niet aangebroken is maar hij verloopt pas op 6-2. Als ie dan nog steeds niet verbruikt is kan ik hem vergoeden. Wil je me tegen die tijd aan de mouw kunnen trekken? Dan vergoed ik m voor je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2023

Hi Thomas,

Het is inmiddels 6 februari. De teveel aangevraagde buitenland bundel verloopt vandaag en ik zou je even 'aan je mouw trekken'. Bij deze die ik dat. Zou je hem voor mij kunnen vergoeden?

Alvast heel erg dank voor je hulp.

Hartelijke groet, 

Conny Schelvis 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je berichtje @ConSchel, ik heb de vergoeding ingediend!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2023

Dankjewel! Ik wacht het af!!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2023

Ha Thomas,

11 dagen geleden heb je de vergoeding ingediend, waarvoor nogmaals hartelijk dank! Staat er een termijn voor wanneer het wordt teruggestort? Heb nog niets ontvangen.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 18, 2023

De ongebruikte bundel wordt gecrediteerd op de volgende factuur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 18, 2023

Super! Bedankt voor het snelle antwoord! Superhandig, dit forum! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2023

Sorry, nog even over de buitenlandbundel. Hij is gecrediteerd, maar niet volledig. Ik had per ongeluk 2 bundels aangevraagd in Nieuw-Zeeland. De kosten van die bundel teveel was €29,99. Ik kreeg echter €19,99 gecrediteerd. Klopt dat of is dat een vergissing?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Excuses @ConSchel, dat was een typfout aan mijn kant. Ik heb voor de ontbrekende 10,- een tussentijdse factuur op laten maken. Je krijgt hier de komende dagen bericht over.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2023

Hartelijk dank daarvoor! Alwéér snel geregeld.

Fijne dag verder! 😀

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Jij ook!