Skip to main content
Beantwoord

Contact e-mailadres aanpassen

  • November 3, 2023
  • 8 reacties
  • 63 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Als gemigreerde xs4all klant heb ik nog steeds de beschikking over xs4all email adressen.

Ik gebruik deze echter bijna nooit meer, omdat ik een eigen domein heb voor mail.

Nu krijg ik nog af en email van jullie in mijn xs4all mailbox. Denk aan afspraken voor een
monteur en facturen. Ik kan nergens vinden hoe ik die email adressen kan aanpassen zodat ook
die mail in mijn wel gebruikte email box komt.

Wie weet raad?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Wim27 Dankjewel, ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Mocht er op korte termijn nog een mail in de planning staan, kan deze nog eenmalig naar het oude e-mailadres gaan. Maar ik verwacht dat 't voortaan goed gaat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 10, 2023

Is er een moderator die dit weet?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Wim27, het is vrij druk op het forum op dit moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. 

Heb je al bij je gegevens en contactgegevens in MijnKPN gekeken? Staat daar het juiste e-mailadres ingesteld?

Misschien goed om te weten: Je behoud ook dezelfde contactmogelijkheden als voorheen bij XS4ALL:

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 13, 2023

In mijn KPN staat mijn niet-xs4all adres. Er moet dus ergens, een voor mij onvindbare plaats zijn waar wel mijn xs4all adres staat.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Wim27 Ik kijk graag even mee. Ik zie dat je al gegevens in je forumprofiel hebt staan, top. Vul je ze aan met (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer, en daarnaast zowel het onjuiste als juiste mailadres? Deze kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’ in je profiel. Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.


Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 14, 2023

Ik de gevraagde gegevens ingevuld.


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Wim27 Dankjewel, ik heb het e-mailadres voor je aangepast. Mocht er op korte termijn nog een mail in de planning staan, kan deze nog eenmalig naar het oude e-mailadres gaan. Maar ik verwacht dat 't voortaan goed gaat.


Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • November 15, 2023

Dank je. Ik blijf het in de gaten houden, en trek aan de bel als er nog iets aan de hand is.

 

Had ik dit trouwens zelf ook kunnen doen, of is dit alleen te regelen voor iemand die dieper in systemen kan komen dan ik?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Wim27 Helemaal goed. En nee, eigenlijk niet. Je kunt zelf MijnKPN controleren, anders kunnen wij (of de klantenservice) het voor je in het systeem nakijken.Â