Skip to main content

Vanmiddag met de klantenservice gebeld om mijn contract te verlengen en in aanmerking te komen voor een voordeel contract.

Tot mijn verbazing werd verteld dat ik mijn contract in maart 2024 al verlengd had.

In maart 2024 hadden we een lange tijd problemen met internet en televisie tot het moment dat ik het contract wilde opzeggen (daar het erg lang duurde en de ongerieven groot waren). Op dat moment kregen we een kleine bonis voor het ongerief. 

Ik vind het daarom zeer klantonvriendelijk waarom we nu niet voor een contract verlenging met voordeel in aanmerking komen.

Met groet

André Tuyl

Hi André,

Contract verlengen als activiteit voor Internet/tv bestaat niet bij KPN. Contracten worden automatisch stilzwijgend verlengd. Hebben ze je in maart 2024 niet gewoon een nieuw contract toegestuurd, waarin een korting verwerkt was en heeft iemand dat een bonus genoemd?

Nu is er op de servicedesk veel mogelijk. Dit is een klantenforum. Bel maandag even 0800-0402, gaat normaliter sneller dan dat je hier een eindeloze discussie moet volgen van andere klanten van KPN die je vertellen dat je niet in aanmerking komt voor een korting.  

Goedemiddag ​@Andre Tuyl, welkom hier op de KPN Community en dank ook voor jouw bericht!

Normaal gesproken ontvang je altijd een bevestigingsmail wanneer je abonnement is verlengd. Ook kun je in je MijnKPN omgeving kijken tot wanneer je contract loopt. Ik heb hier zo geen verklaring voor, ook omdat ik je gegevens niet in kan zien. Mijn advies zou zijn om contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen, verlengingen en annuleringen. Deze kun je bereiken door met het gratis nummer 0800 0402 te bellen en spreek dan in dat je belt inzake een opzegging om meteen bij deze afdeling uit te komen. Zij zouden deze verlenging terug moeten kunnen vinden. 

Reageer