Skip to main content
Vraag

De AH shoptegoed code werkt niet, wat moet ik doen?

• August 3, 2026
  • 32 reacties
  • 393 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Lucy1960
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 6, 2026

We hebben een ander account waarmee weleens iets besteld is. Maar daarom heb ik juist een nieuw account aangemaakt.

Maar ik wordt er een beetje moedeloos van, ben al 4 dagen aan het proberen en het schiet allemaal niet op.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik snap je ​@Lucy1960. Goed om te weten, dan zou je de code dus gewoon moeten kunnen gebruiken. Ik ben intussen bezig met navraag doen, kom er zo gauw mogelijk op terug.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 6, 2026

​@KPN  ook bij mij werkt de nieuwe code dus niet en ook ik heb een helemaal nieuw AH-account gemaakt. Beetje stomme actie zo als het niet werkt. En nogmaals: mijn schoonmoeder heeft haar code gewoon in haar bestaande AH-account gebruikt, dus hij zou ook moeten werken als er al vaker besteld is… inderdaad om moedeloos van te worden. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat jammer ​@Onno77. Weet dat we alle signalen meenemen. Als je de code probeert vanuit een nieuw of ander account, lukt het dan wel? Ik heb je nog even een berichtje gestuurd.

• Nieuwkomer
  • August 6, 2026

Bij mij lukt het ook niet de code te gebruiken. Ik deel een account met een huisgenoot en had eerst niet gezien dat de korting voor nieuwe klanten is dus heb een eigen nieuw account aangemaakt maar krijg dan een melding dat de code al is gebruikt (wat dus niet klopt). Wat kan ik hieraan doen want zou wel graag van de actie gebruik maken (wellicht een nieuwe code ontvangen die wel werkt via een privé bericht; ik heb de bestelling al klaar staan)?

• Nieuwkomer
  • August 7, 2026

Same Here, nieuw ah account aangemaakt maar krijg melding dat code niet werkt. 

• Nieuwkomer
  • August 7, 2026

​@Alexandra van KPN Ik/we zie(n) graag een reactie/oplossing tegemoet op onzer vragen hierboven (hopelijk spoedig anders kan het niet meer gebruikt worden voor bestelling en bezorging deze week). B.v.d.