Skip to main content
Beantwoord

De klantenservice verbreekt zomaar de verbinding

• October 20, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Een jongeman gooit gewoon de hoorn erop ! Fijn dat ze met klanten wat al jaren klant zijn zo mee omgaan, maar eens opzoek naar een andere profider dus 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rinaldo1994. Welkom op de KPN Community! Waar iedereen welkom is en waar je goed je best moet doen om de mond gesnoerd te worden ;) 

Niet leuk natuurlijk dat je op deze manier te woord bent gestaan of juist niet natuurlijk. Dat is niet hoe wij willen werken en wij met klanten willen omgaan, dus mijn excuses daarvoor. Hier helpen we je wel graag, dus stel hier vooral je vraag en dan kijken we wat we kunnen betekenen voor jou. 

En een nieuwe poging wagen via de telefoon kun je zeker ook proberen. Je zult vast niet nog iemand treffen die met het verkeerde been uit bed is gestapt. Er zitten tenminste veel behulpzame collega's aan de telefoon weet ik uit ervaring. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

2 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 20, 2025

Welkom ​@Rinaldo1994.

Dat is vervelend om te horen, als je het klachtenformulier invult, kan dit worden opgelost.
Misschien kunnen we met u meedenken als het een informatieve vraag is over algemene onderwerpen?
Let op, dit is een openbaar forum, plaats dus geen persoonlijke informatie.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hoi ​@Rinaldo1994. Welkom op de KPN Community! Waar iedereen welkom is en waar je goed je best moet doen om de mond gesnoerd te worden ;) 

Niet leuk natuurlijk dat je op deze manier te woord bent gestaan of juist niet natuurlijk. Dat is niet hoe wij willen werken en wij met klanten willen omgaan, dus mijn excuses daarvoor. Hier helpen we je wel graag, dus stel hier vooral je vraag en dan kijken we wat we kunnen betekenen voor jou. 

En een nieuwe poging wagen via de telefoon kun je zeker ook proberen. Je zult vast niet nog iemand treffen die met het verkeerde been uit bed is gestapt. Er zitten tenminste veel behulpzame collega's aan de telefoon weet ik uit ervaring. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.