Skip to main content
Beantwoord

E-mail ontvangen dat er in MijnKPN factuur klaar staat, echter geen factuur te zien

• August 18, 2025
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb zondag een mailtje gekregen met de vermelding dat er een nieuwe factuur klaar staat in mijn KPN, alleen staat er geen factuur klaar in mijn KPN?

Waarom worden de facturen eigenlijk niet met het mailtje mee verzonden, dat lijkt mij toch een meer volwassen manier van zaken doen, stuur dan geen mail? 

Beste antwoord door Denise van KPN

We willen je graag informeren wanneer jouw factuur klaar staat, ​@Pieter Cornelis. Zo kan jij je factuur op tijd controleren. Meestal worden deze e-mails verstuurd als de factuur daadwerkelijk klaar staat. Het komt soms alleen wel voor dat de e-mail iets te vroeg is, sorry. Controleer MijnKPN dan een dag of twee later om de factuur alsnog te bekijken.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 18, 2025

Beste ​@Pieter Cornelis het meesturen van de factuur als bijlage, is KPN al lang geleden mee gestopt met als drogreden: veiligheid.

Verder wordt de aankondiging van de factuur vaak te vroeg verzonden, 1 of 2 dagen later is de factuur wel berschikbaar. Dat is helaas ook mijn ervaring, gebeurt bij Simyo (lees KPN) ook vaak.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2025

We willen je graag informeren wanneer jouw factuur klaar staat, ​@Pieter Cornelis. Zo kan jij je factuur op tijd controleren. Meestal worden deze e-mails verstuurd als de factuur daadwerkelijk klaar staat. Het komt soms alleen wel voor dat de e-mail iets te vroeg is, sorry. Controleer MijnKPN dan een dag of twee later om de factuur alsnog te bekijken.