Skip to main content
Vraag

E-mailadres aanpassen waarmee ik inlog op de community

• December 3, 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

rvk01
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Kan een moderator mijn e-mail-adres voor de community aanpassen. Ik log wel in met mijn KPN ID maar de Gainsight software vind mijn e-mail server niet zo aardig. (De KPN site zelf wel, daar krijg ik gewoon mail van.)

Er mag ook uitgezocht worden waarom Gainsight (met de amazonses servers) mijn e-mail server niet accepteert. Ik had dit bij de Gainsight software van de Odido community ook. Maar ik denk dat de beheerders van het forum hier niet zoveel inzicht in hebben (in de mail-logs van de community).

In dat geval dan alleen voor de community de e-mail wijzigen in wat ik onder “Persoonlijke opmerkingen” heb staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@rvk01, ik kan dat voor je aanpassen maar het mailadres moet wel een MijnKPN account zijn. Dus zou je die nog aan willen maken met dit mailadres en me dan even een berichtje willen sturen? Dan koppel ik m voor je!

rvk01
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • December 5, 2025

ik kan dat voor je aanpassen maar het mailadres moet wel een MijnKPN account zijn.

Grappig… dus ik kan gewoon een dummy MijnKPN account aanmaken om aan de community te koppelen 😉

Heb ik zojuist gedaan dus hij mag aan dat gmail.com adres gekoppeld worden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb het mailadres aangepast, laat je weten of het is gelukt?

rvk01
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Topper
  • December 8, 2025

@Thomas van KPN Dan moet ik dus ook inloggen met die andere nieuwe dummy KPN ID 🙄 Ik kon mijn rvk01 niet koppelen aan mijn oude normale bestaande KPN ID. Lekker handig... <not>.

Maar goed… het werkt nu wel, als ik inlog met die extra KPN ID.