Skip to main content
Beantwoord

EAN-code nodig voor tabletactie bij Samsung Galaxy S25 FE, verpakking al weggegooid, wat nu?

• February 14, 2026
  • 2 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik heb op 5 februari een S 25 FE gekocht, en ik krijg vandaag een mail hoe ik een tablet kan aanvragen. 

Daar is de EAN code voor nodig. Je raad het al, die staat op de verpakking en die is natuurlijk al weg gegooid. 

Slechte actie van KPN/Samsung om daar pas na een week om te vragen. Is dat opzet?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rob987654. Welkom op de KPN Community! Dat is niet zo'n leuke constatering, dat je nu iets mist om gebruik te kunnen maken van de actie. De actie loopt eerlijk gezegd via Samsung zelf en zij bepalen ook de actievoorwaarden van wat er allemaal benodigd is. Tijdens het bestellen van het toestel en het abonnement verwijzen we dan ook naar Samsung en waar meer informatie op te vragen is over de actie. Op die manier proberen we klanten er al op te wijzen dat ze zich zelf kunnen informeren wat er komt kijken bij zo'n Samsung actie. In het verleden volgde er dan niet eens altijd een mailtje richting de klant dat ze aanspraak kunnen maken op de actie, maar dat is nu wel het geval. Dat kun je meer als herinnering zien. 

Dat gezegd hebbende is het wel spijtig natuurlijk en voel ik met je mee dat je nu misgrijpt. Eventueel kun je nog met Samsung overleggen of er toch mogelijkheden zijn, maar daarin kan ik je geen garanties geven. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 14, 2026

Het is natuurlijk een slechte actie van jou zelf om de verpakking weg te gooien binnen de termijn dat je nog garantie op het toestel hebt. Op de verpakking staat essentiële informatie die je wel eens nodig kunt hebben, zoals nu blijkt.

Dus KPN c.q. Samsung valt dit keer niets te verwijten ​@Rob987654 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 16, 2026

Hoi ​@Rob987654. Welkom op de KPN Community! Dat is niet zo'n leuke constatering, dat je nu iets mist om gebruik te kunnen maken van de actie. De actie loopt eerlijk gezegd via Samsung zelf en zij bepalen ook de actievoorwaarden van wat er allemaal benodigd is. Tijdens het bestellen van het toestel en het abonnement verwijzen we dan ook naar Samsung en waar meer informatie op te vragen is over de actie. Op die manier proberen we klanten er al op te wijzen dat ze zich zelf kunnen informeren wat er komt kijken bij zo'n Samsung actie. In het verleden volgde er dan niet eens altijd een mailtje richting de klant dat ze aanspraak kunnen maken op de actie, maar dat is nu wel het geval. Dat kun je meer als herinnering zien. 

Dat gezegd hebbende is het wel spijtig natuurlijk en voel ik met je mee dat je nu misgrijpt. Eventueel kun je nog met Samsung overleggen of er toch mogelijkheden zijn, maar daarin kan ik je geen garanties geven. Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen.