Skip to main content
Beantwoord

ESPN zenderpakket verdwijnt bij bestellen van Viaplay

• November 21, 2025
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste, Als ik probeer Viaplay streamingsdienst extra aan te schaffen, en ik ga naar de winkelmand dan staat ESPN compleet uitgevinkt, (dat wordt dan opgezegd), ik zie geen mogelijkheid om dit te behouden, ik ben bang als ik de bestelling afrond, dat ik dan geen ESPN compleet meer heb, kunnen jullie hier duidelijkheid over verschaffen ?  Alvast hartelijk dank

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel voor de toevoeging. Dit moet inderdaad helemaal geen probleem zijn. Ik hou het op een glitch in het bestelsysteem, laat het me gerust weten mocht dit niet lukken. Je kunt hiervoor ook contact met ons opnemen om het in orde te maken, maar het hoort te werken. 

Ook voor andere meelezers, mocht je dit telefonisch willen doen: maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 24, 2025

Hi ​@broere, welkom allereerst bij onze community. 

Ik denk graag mee. Als ik het goed begrijp krijg je nu ESPN kosteloos omdat je zowel een internet als een mobiel abonnement bij ons hebt klopt dit? Dan zou het niet moeten gebeuren. Zou je een screenshot willen plaatsen hier van wat je ziet als je op de website van KPN inlogt met je Mijn KPN ID? Ik vraag dit om via een website te doen zodat ik een overzicht krijg in de screenshot van wat je precies ziet. 

• November 24, 2025

Ik denk dat je nu gebruik maakt van het oude combivoordeel systeem. En zodra je iets wijzigt ga je over naar het nieuwe combivoordeel. Daarbij kan je ook ESPN gratis krijgen, maar dat moet je dan daarna nog instellen denk ik.

Krijg jij het Pluspakket gratis? Want bij het oude combivoordeel kon je het gratis Pluspakket omwisselen voor gratis ESPN.

Heb je nu gratis opnemen? Gebruik je dat? Heel goed opletten wat daar mee gebeurd. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 25, 2025

Wat Marlon aangeeft kan inderdaad ook nog, een "oud” abonnement. 
@broere is het inmiddels gelukt en heb je zo meer duidelijkheid? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 26, 2025

hoi allemaal, 

dit is nu mijn abonnement, heb geen gratis ESPN en ook geen mobiel abonnement, als ik het nu probeer om viaplay toe te voegen, dan wordt ESPN met rust gelaten, het lijkt erop dat het nu werkt zoals ik wil. Ik ga dit na het F1 seizoen proberen te activeren. Dank voor de suggesties in ieder geval allemaal

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 27, 2025

Dankjewel voor de toevoeging. Dit moet inderdaad helemaal geen probleem zijn. Ik hou het op een glitch in het bestelsysteem, laat het me gerust weten mocht dit niet lukken. Je kunt hiervoor ook contact met ons opnemen om het in orde te maken, maar het hoort te werken. 

Ook voor andere meelezers, mocht je dit telefonisch willen doen: maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.