Skip to main content
Beantwoord

Facturen gaan naar een oud e-mailadres, ondanks recente wijziging contactgegevens

• July 17, 2023
  • 7 reacties
  • 59 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn oude e-mailadres een tijd geleden gewijzigd naar mijn nieuwe e-mailadres in de instellingen bij mijn KPN. De mails over de factuur krijg ik nog op het oude e-mailadres. Wil iemand dit voor me aanpassen? 

Dankjewel. 

Beste antwoord door Rutger van KPN

@Nick van Gils Bedankt! 

Ik heb het e-mailadres aangepast. De toekomstige facturen zullen dus naar het Gmail adres gaan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 20, 2023

Werkt goed dat forum 👍🏻.  wanneer komt er weer een chat functie? 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 20, 2023

Werkt goed dat forum 👍🏻.  wanneer komt er weer een chat functie? 

Die is er geweest. Maar heeft KPN weer stopgezet. Zo'n chat is erg inefficiënt. Het bleek namelijk dat veel mensen die die chat gebruikte ondertussen ook zaten te bellen met de helpdesk. Zo hielden ze meerdere medewerkers bezig. Dat is niet de bedoeling. 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Nick van Gils Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je je facturen nog op je oude e-mailadres ontvangt. 

Gaat om in dit geval om de facturen voor je mobiele abonnement of gaat het om de vaste diensten? 

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aanpassen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2023

Ik heb hem zo goed mogelijk ingevuld.

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Nick van Gils Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Is je nieuwe e-mailadres het adres waarmee je profiel is aangemaakt? 

Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan je nieuwe e-mailadres nog willen invullen onder het kopje "persoonlijke opmerkingen"?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2023

Het Gmail adres is het juiste adres 

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 25, 2023

@Nick van Gils Bedankt! 

Ik heb het e-mailadres aangepast. De toekomstige facturen zullen dus naar het Gmail adres gaan.